Beste Vodafone-medewerkers,
Ik ben inmiddels 5+ jaar klant bij jullie, en ik heb serieuze overwegingen om over te stappen naar een nieuwe provider. 2 weken geleden was ik nog een 5+ jaren tevreden klant bij jullie, nu echter totaal niet meer.
Wat ik bij jullie heb, is dus het volgende:
Prepaid simkaart met Vodafone Blox, 1GB internet standaard + bellen. (Nu 3 i.v.m. aanbieding).
SMS Code = YOU L AAN naar 4000
Dit doe ik al jaren zo. Echter, heb ik nu het volgende issue.
Ik kan bellen en gebeld worden. Ik heb wel 'bereik'.
Echter had ik sinds 5 dagen geleden helemaal tot geen internet, ik kan dan wel switchen naar 2, 3 of 4G. Dat helpt net even 10 a 15 seconden, en dan valt het internet weg. Dus, gisteren naar Vodafone winkel gegaan nabij de Amstel Station, 40 minuten gewacht, maar dat terzijde. Ze hadden even mijn netwerk gereset, naar mijn telefoon gekeken, (speciaal hiervoor mijn tel gerest), alles bleek te kloppen. Fijn, toen wouden ze een andere prepaid simkaart geven, hadden ze niet op voorraad.
Ik kreeg de tip om naar een andere Vodafone winkel te gaan, in de centrum.
Goed, ik ga weer naar een andere Vodafone winkel, bleken ze gelukkig de simkaart wel te hebben, mijn verhaal vertelt, kreeg een andere simkaart. Hier bleek hij het voor eventjes goed te doen. Ik dacht laat ik niet in de avond al het netwerk belasten, ik zat toen maar op WiFi thuis, om teleurstellingen te voorkomen.
Echter nu in de ochtend, weer het zelfde issue, Wel zichbaar 'internet/bereik', maar geen internet. Dit werkt alleen als ik even de vliegtuigmodus op aan/uit zet. En dan heb ik weer 2 a 3 minuten internet. En daarna weer het zelfde verhaal.
Ja, ik heb mijn simkaart getest in twee andere telefoons. Zelfde issue.
Ja, ik heb een simkaart van jullie concurrent geplaatst, geen issue.
Ik heb tevens een andere Vodafone simkaart geplaatst, ook geen issue, (maar zat bellen op, geen internetabbonement o.i.d).
Wat kan dit zijn? Ik werk overal, Amsterdam, Almere, Uithoorn, etc.
(Ik weet dat er issue's zijn in IJburg, maar daar ben ik nooit).
Graag een terugkoppeling.
Hoogachtend,
R. Ber