Milanvdr

Gedreven Liefhebber
  • 52Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes

Klacht: Hoop vragen.

Beste Vodafone,
 
Aangezien ik nog geen antwoord heb op mijn mails en ik niet al te lang kan wachten plaats ik het hier.

Ik heb donderdag vorige week de nieuwe Blackberry Bold 9900 besteld.
Dit is allemaal goed gegaan. Toen heb ik een medeweker van de klantenservice van jullie aan de telefoon
gehad die mij vertelde dat de telefoon niet op zaterdag zou komen. Deze maandag besloot ik om nogmaals te
bellen of er misschien meer informatie was. Een medewerker vertelde mij dat het leveringsbedrijf mij had
gebelt maar in mijn voicemail terecht was gekomen. Ik moest hun dus opnieuw bellen voor een afspraak.
Nadat ik dat had gedaan kreeg ik een bevestigingsmail dat het gelevert zou worden (vandaag 30-08-11)!
Toen ik vandaag mijn mail bekeek zag ik een mail van het leveringsbedrijf met de melding dat hij niet vandaag
geleverd kan worden omdat jullie hem nog niet afgeleverd hebben aan het leveringsbedrijf. Dus vandaag
bel ik weer naar het 0800 nummer die te vinden is in de orderstatus. Zei vertelde me dat de blackberry bold 9900
niet op voorraad is. Omdat ik het nogal raar vond omdat de vorige medeweker mij vertelde dat hij zou komen
nadat ik een afspraak had gemaakt besloot ik dus een ander nummer op jullie site te bellen. Het nummer was 0800-0560
van de telefonische verkoopafdeling. Ik vroeg de man aan de telefoon of hij wist of de Blackberry Bold 9900 op voorraad
was. En vertelde mij dat deze gewoon op voorraad was.
 
Ik hoop dat jullie hiervoor een verklaring hebben? Ik wil graag me mobiel hebben maar had alles wel wat eerder verwacht,
er stond namelijk ook na 5 uur besteld binnen 2 werkdagen in huis.
 
Groet,
Milan
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo Milanvdr,

Ons Forum is bedoeld om met andere bezoekers informatie te delen over technisch gerelateerde vragen betreffende diensten, producten of toestellen van Vodafone. We hebben wel een eigen twitter account (@vodafonenl) daar helpen mijn collega's van het Webcare team je graag verder. Dit topic wordt gesloten.

Met vriendelijke groet,

Marc
Vodafone Forum Team

Bekijk in context

1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo Milanvdr,

Ons Forum is bedoeld om met andere bezoekers informatie te delen over technisch gerelateerde vragen betreffende diensten, producten of toestellen van Vodafone. We hebben wel een eigen twitter account (@vodafonenl) daar helpen mijn collega's van het Webcare team je graag verder. Dit topic wordt gesloten.

Met vriendelijke groet,

Marc
Vodafone Forum Team

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic