aroe

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht Dynafix.

Hallo mijn telefoon is kapot gevallen eigenschuld maar daar had ik een verzekring voor af gesloten klaar. Nu is dat ding dus op gestuurd geweest. Eerste keer nieuwe display dat was het, maar de behuizing was krom de camera was kapot of toonde vage strepen zo nu en dan en het oplaadpuntje hapert want ik moet nog steeds acrobatische trucken uit halen omdat ding op te laden. Nou dat ding terug gestuurd het zou op gelost worden dit was geen manier van doen meneer nee echt niet dit wordt op gelost weer dat ding een week kwijt. telefoon dus weer terug zaterdag 23-8-2014 wat blijkt behuizing nog krom hij wiebelt en ik wil geen wiebelent toestel klaar! ik ben verzekerd en betaal daar premie voor!!!!! oplaadpuntje werkt nog steeds niet goed en de camera is nog erger dan het was. Ik ben dus niet vanplan om nog een keer een week met een leen toestel rond te lopen en dan maar hopen dat dat ding goed gemaakt word ik ben er helemaal klaar mee en vraag dan ook aan vodafone om een oplossing met me te zoeken en anders verbreek ik mijn contract met dynafix en vodafone aan het eind van mijn contract punt.

*moderator edit: onderwerp aangepast, deze was geheel in hoofdletters. Dit komt schreeuwerig over en is lastiger te lezen.*
3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @aroe,

Welkom op het Vodafone Forum!

Ik kan me voorstellen dat je graag een oplossing wil voor deze problemen! Je kunt op verschillende manieren contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan ook via bijvoorbeeld Twitter, Facebook, telefonisch of via chat. Het Forum is bedoeld om informatie met andere bezoekers te delen over diensten, producten of toestellen. Je verzoek voor een oplossing kan dan ook niet worden opgepakt via het Forum. Via het Forum is het niet mogelijk om je gegevens na te kijken, kijk voor meer informatie hierover in dit topic.

Lees ook even de huisregels van ons Forum om te voorkomen dat we je niet kunnen helpen. Ik nodig je van harte uit om in de toekomst berichten te delen met andere bezoekers.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic