Xena

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht Dynafix

Beste Vodafone,

Al jaren heb ik een abonnement bij jullie en altijd na 2 jaar een nieuwe foon. Zo ook deze keer maar nu heb ik al vanaf begin problemen met mijn foon, ik heb deze via de belcompany geregeld en zij weten hier ook van. Ze hebben mijn foon nu al voor 4 a 5 keer gestuurd naar Dynafix en laatste ker ook met een aanvfraag voor een nieuwe foon want di kon niet meer elke ker weer zelfde probleem. Toch kreeg ik hem terug ze zeiden dat het de batterij was, terwijl ze die al 2x hebben nagekeken(bewijs op kaartje) ook ee keer nagekeken en uit coulance geen factuur? uit coulance alsof er waterschade ofzo is geweest wat niet zo is. Nu de laatste keer heeft belcompany nadat mijn foon weer terug gestuurd was Dynafix gebeld dat dit echt niet kan, de medewerker van Belcompany zei mij ook er was geen speld tussen te krijgen bij ze(erg onvriendelijk dus) Afijn Belcompany heeft mij nieuwe batterij en screensaver gegeven want die had dynafix er ook afgehaald. Nu na 2 weken weer hetzelfde probleem en i word er niet goed van. hij word het loopt vast krijg hem da niet meer aan, batterij snel leeg en blijft hele middag gewoon heet. en nog meer ellende. Afijn dus ligt mniet aan de baytterij lijkt mij.
Mar intussen ben ik wel al 4 a 5 keer heen en weer gereden naar Belcompany kost mij benzine tijd en parkergeld en heb al 1,5 a2 maanden geen gebruik kunnen maken van mijn foon en word hier nu wel heel er moe van. Ik vind dit echt niet kunnen en samsung zelf geeft garantie van 2 jaar en ik betaal ook voor mijn foon in abonnement en heb dit echt nog nooit gehad. ik heb alles bijgehouden en zelfs gefilmd met mijn oude foon wat ie doet, en ga straks mar voor de zovelste keer terug naar de Belcompany. Maar ik vind dit echt van Dynafix niet kunnen, ze sturen mensen van kastje naar de muur en ik wil gewoon een foon waar ik 2 jaar mee moet doen die goed is.
Wat kan ik verder nog doen dan terug gaan naar de Belcompany??
7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
Jeetje ,
Ik raad je aan om eens contact op te nemen met de klantenservice om te zien of zij hierin iets kunnen betekenen of evt een coulance swap kunnen aanvragen. Houd daarbij wel alle reperatienummers bij de hand.
Heb je wel al eens geprobeerd het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen of een software update te doen?
Tevens zou je in het toestel moeten kunnen zien waar de batterij aan leeg gaat.
Lkoster

Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Hallo

Ook ik heb veel problemen ervaren met Dynafix. Zij denken meer te kunnen, dan ze echt kunnen heb ik gemerkt. Of zij denken dat iets gerepareerd is zonder het goed te testen.

Wat bij mij geholpen heeft is contact opnemen met dynafix, via de klantenservice of via de mail (kan je die nummer in een PB sturen als je wilt).

Verder moet je kijken bij Belcompany wat in de regels staat. Bij mij was het zo, nadat je 3x je telefoon op had gestuurd binnen een bepaalde tijd voor één klacht, dat je recht had op een coulance swap (een andere telefoon). Maar dit was bij Vodafone, weet niet hoe dit zit bij Belcompany. Dit zou je kunnen vragen bij de klantenservice van Belcompany. Bewaar je reparatienummers goed, deze zijn je bewijs in dit geval!

Succes
Xena
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Steven, Naar fabrieksinstellingen hebben ze bij Belcompany al gedaan en update ook, er zit nu een nieuwe batterij is sinds 2 weken, en ja gelukkig heb ik alles nog van de reparaties. Ben vandaag terug gegaan naar de Belcompany en die gaan nu bellen naar samsung of ik een nieuwe uit de winkel mee mag nemen.....word vervolgt dus ik moet afwachten... had tevens ook alles gefilmd met mijn oude foon..
Xena
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Lkoster, Ja ze doen maar wat daar en inderdaad werd mij ook gezegd eerst 3x opsturen dan heb je recht op een nieuwe zeiden ze bij Belcompany afijn na 3x opgestuurd en hij weer raar deed zeiden ze dat ie nog een keer opgestuurd moest worden toen werd het in ene dat het 4x moest zijn (ik vond dit al raar) en dat met swap aanvraag. Belcompany is gewoon tussen persoon van Vodafone zover ik weet. ik ben er vandaag weer geweest en ik word gebeld als ze contact heeft opgenomen met samsung of ik in winkel gelijk hem om mag ruilen ipv opsturen, ik mocht mijn foon gelijk daar laten maar dat heb ik dus niet gedaan dan maar weer een ritje heen en weer voor de zoveelste keer. om moedeloos van te worden. Bij Dynafix heb ik via klachten.nl al een klacht ingediend, bedankt voor je aanbod voor hun mail of nummer ik zal het onthouden een mail zou inderdaad handig zijn, maar ik wacht nu even het telefoontje van de Belcompany af wat het gaat worden. En uiteraard heb ik alles bewaard van bewijzen.
Anonymous
Niet van toepassing
Laat je ons weten wat er gaat gebeuren. Nogmaals hoe ze bij 4 komen weet ik niet. Normaliter is het bij 3 keer repareren voor het zelfde probleem binnen een bepaalde tijd. Ik hoop voor je dat het wordt opgelost. Lukt het niet via de belcompany, probeer het dan via de klantenservice.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic