Rowdy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Klacht: Dingen beloven die ze niet waar kunnen maken.

Beste medewerkers,

Onlangs heb ik mijn abbo verlengt met een jaar(SO RED 2) na een 2 jarig contract. Ik had de keuze gemaakt mijn huidig toestel te behouden omdat deze nog redelijk functioneerde, dit was na aanleiding dat de telefonische medewerker vertelde dat ik elk moment kosteloos een andere toestel kon kiezen. Nu begint mijn toestel enigszins wat defecten te vertonen dus, ik bel de klantenservice op met de vraag of ik mijn toestel kan vervangen waarop wordt geantwoord dat dit nog niet mogelijk is.

Waarom beloven jullie iets, wat je niet kan waar maken?

Met vriendelijke groet,
Rowdy de Keijzer
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @Rowdy ,

Ik adviseer je de afdeling verkoop te bellen en te vragen om je sim only naar een volledig abbonomet te verhogen. Weet niet zeker of dit nog steeds mogelijk is, maar in het verleden kon dit wel.

Uiteraard betaald u dan meer in de maand, dan met een Sim only, want dat is het principe van sim only...

Bekijk in context

2 Reacties 2
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @Rowdy ,

Ik adviseer je de afdeling verkoop te bellen en te vragen om je sim only naar een volledig abbonomet te verhogen. Weet niet zeker of dit nog steeds mogelijk is, maar in het verleden kon dit wel.

Uiteraard betaald u dan meer in de maand, dan met een Sim only, want dat is het principe van sim only...
Bes

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vervelend ik hoop dat ze gauw met een oplossing komen!!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic