Bougie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht Bellen naar EU landen

Vorige week heb ik contact gehad met een chatmedewerker van Vodafone om te vragen hoeveel minuten ik binnen mijn bundel naar EU landen kan bellen. De medewerker gaf aan dat deze bundel in mijn abonnement nog niet geactiveerd was en dat ik contact moest opnemen met de klantenservice om deze te laten activeren. Vandaag heb ik contact opgenomen met de klantenservice. De medewerker aan de telefoon gaf aan dat er een technische storing gaande is bij Vodafone waardoor de bundel niet geactiveerd kon worden. Ik zou op een bel lijst gezet worden. Zodra dit probleem opgelost zou zijn, zou ik gebeld worden. Op de vraag waarom ik niet eerder hierover geïnformeerd ben, kon de medewerker geen antwoord geven. Op de vraag hoe lang dit probleem zou duren, kon de medewerker geen antwoord geven. Op de vraag hoe ik gecompenseerd zou worden voor een onderdeel van een abonnement waarvoor ik betaal maar niet werkt, gaf de medewerker aan dat dit niet mogelijk is. Op de vraag wat te doen in de tussentijd, omdat ik naar EU landen wil bellen, werd aangegeven gebruik te maken van de Buitenland bundels. Toen ik aangaf dat ik daarvoor moet betalen en ik daar in mijn abonnement al voor betaal, werd de medewerker wakker. De medewerker gaf toen aan dat ik kosten kon maken (naar EU landen bellen) en dan zo lang de storing duurt, met elke factuur contact opnemen met de klantenservice om de gemaakte kosten terug te vragen. Op de vraag of ik deze toezegging zwart op wit, per e-mail of sms kon krijgen, was het antwoord nee. Ik neem aan dat jullie aan het einde van deze e-mail ook realiseren dat er niet nagedacht is over de gevolgen van dit technisch probleem voor uw klanten. En dat ik totaal niet geholpen ben. Ik verwacht van Vodafone een antwoord te krijgen wanneer dit probleem is opgelost. Ik verwacht van Vodafone een vergoeding voor het deel van het abonnement dat niet te gebruiken is of de toezegging zwart op wit dat gemaakte kosten naar EU landen (uiteraard niet meer dan de 60 min in de bundel) van de factuur worden gehaald totdat het technisch probleem is opgelost. Graag hoor ik van u.
4 Reacties 4
Eppiegrande

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
3x geprobeerd om te zetten abbo. Maar elke keer niet gelukt. Sta op die zelfde duistere bel lijst. Klacht ingediend. Antwoord: excuus. Wat vervelend.

Vodafone? Hier kunnen jullie zelf welmfeedback op verzinnen
Billybob

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb precies zelfde probleem al aangevraagd op 23 dec
2016.
Nog steeds niks
Maar het rare is in mijn mynvodafone stond namelijk wel
Gratis bellen en sms in de eu,belde daar over en hebben ze nu verandert in mijn Vodafone in kosten dus niet meer uit je bundel heel raar!
Heb er wel een screenshot van gemaakt.
Ze kunnen dingen in je app veranderen gelijk maar nu al meer dan 2 weken je niet omzetten naar red eu.
Maar ja je hoort alleen sorry en je hoort van ons ????
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hoi Bougie,

Wat rot dat je zo'n vervelende ervaring hebt gehad met onze klantenservice. Sorry!
We proberen onze klanten altijd zo goed mogelijk te helpen, maar een storing is voor de klantenservice helaas overmacht. De technische dienst probeert alle storingen zo goed mogelijk op te lossen. Helaas hebben we geen inzicht in hoe lang het duurt wanneer een storing verholpen is. Mijn collega heeft jou daardoor dus niet kunnen informeren en ook ik kan je hier helaas geen verdere informatie over geven.
Ik zou je graag verder willen helpen, maar gezien het om privégegevens gaat, dien je contact op te nemen met de klantenservice. Wellicht is het een idee om contact op te nemen via Facebook of Twitter? Mijn collega's helpen je daar graag verder en kunnen kijken wat ze voor je kunnen betekenen.

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic