murrays

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht: Abbonement migratie is beloofd wordt maar niet uitgevoerd

Sinds 7 april ben ik klant bij vodafone. Vodafone heeft per 4 april nieuwe abbonementen geintroduceerd. Zelfde naam alleen maar GB's in het geval van mijn RED abbonement.
Ik heb voor 7 april al meerdere malen contact met vodafone gehad. Helaas kon dit pas als ik klant was, want Vodafone kende me nog niet.
Per 7 april nog een poging gedaan om de migratie in gang te zetten. De beste klantenservice gaf aan even een maand geduld dan mag je migreren. Maand geduld. Weer gebeld.
12 mei Migratie is beloofd door Medewerker Bart-Jan. Het komt in orde meneer u wordt gemigreerd. Binnen 5 a 10 werkdagen wordt dit ingeregeld. Nog steeds niet vernomen en gister krijg ik een mail waarin mijn verzoek van 12 mei gesloten is zonder oplossing? of uitleg? Gister een chat gestart met de klantenservice "u wordt terug gebeld meneer" ""Vandaag nog"" . Geen reactie en vandaag wordt er gewoon opgehangen.
Misschien is dit de handelswijze van Vodafone dat je maar lang genoeg niet reageert zodat de klant het wel opgeeft en geen tijd meer heeft om te reageren.

4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Dit schiet niet op
Allereerst mijn excuses voor het geen wat er gebeurt is. Dit is zeker niet de werkwijze die Vodafone hanteert.
Echter vanuit hier kan ik je niet helpen. Dit heeft er mee te maken dat wij vanuit hier niet in de systemen kunnen. Dit is ivm dat hier ook andere forum gebruikers op kunnen reageren en vanwege privacy gevoelige gegevens.
Omdat dit een vraag is waar de systemen voor nodig zijn, verwijs ik je door naar de klantenservice. (Te bereiken via tel, chat, Facebook en Twitter). Mocht je het via FB of Twitter doen dan raad ik je aan om de link hierboven te kopiëren en te plakken. Dit scheelt weer zodat je niet het hele issue opnieuw hoeft uit te leggen.
Ik hoop voor je dat het snel wordt opgelost.

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Zoals Steven al heeft aangegeven is dit bericht niet geschikt voor het Forum. Het topic zal binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic