NiekHorstman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht: één abonnement afgesloten, twee keer betalen!

Beste forumleden,

ik zal julie het volgdende voorleggen. Vodafone is onbereikbaar via de chat, telefoon, twitter en de mail (op de mail wordt heel erg laat gereageerd) dus vandaar dat ik het dan maar via deze weg probeer. Ik zal mijn klacht hieronder opsommen.

Vodafone klacht in chronologie:

27-08-2015 Uw vraag

Opmerking : Beste Vodafone,

afgelopen maandag 24 augustus om 18:48 werd ik gebeld door Vodafone. Vodafone zei dat ik al geruime tijd klant bij jullie was en of ik tevreden was. Tegelijkertijd deden jullie mij een aanbod voor een Sim-Only smart 200 abonnement. Ik zou dan 700 MB internet met 4G snelheid krijgen + 100 bel/sms. Dat voor €14,- per maand. Dit klonk wel enigszins interessant voor mij, aangezien mevrouw van Vodafone mij zei dat ik een gemiddeld verbruik had van €13,xx per maand. Ik wou dan absoluut wel mijn eigen nummer behouden. Dit was geen probleem zei ze, normaal koste dit geld, maar omdat zei naar mij toe kwam met het aanbod en niet andersom zou ze dit kosteloos regelen. Hierom zou zei ook de aansluitkosten van €35,- (
1 Reactie 1
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic