SIII

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kindveilig sim

Sinds vorig jaar december hebben wij voor onze dochter (toen 9 jaar) een kindveilig sim van Vodafone genomen. Wij missen als ouders alleen iets in het Vodafone account dat we hebben aangemaakt. Ik ben van mening dat wij, als ouders, altijd moeten kunnen zien bij verbruik, waar dat verbruik naar toe is gegaan. Zo kunnen we naar onze mening ook in een oogopslag zien of er ook bijvoorbeeld geen nummers o.i.d. tussen zitten, die eventueel "verdacht" kunnen zijn. Zo kun je eventuele verrassingen toch beter voor blijven cq voorkomen? Jonge kinderen blijven tenslotte jonge kinderen en beinvloedbaar.
Wie kan hier wat mee?

2 Reacties 2
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @SIII
Point taken en goed dat je er zo mee bezig bent om de kosten (en risico's) in de hand te houden.
Nummer, tijdstip en duur van een uitgaande gesprek, worden geregistreerd door ons tbv de opmaak van de maandelijkse rekening. Bij Kindveilig (prepaid) is dit niet aan de orde. Immers er wordt geen rekening opgemaakt.

Alle activiteiten worden tegenwoordig wel vastgelegd in het toestel, dus daar zou je kunnen zien welke nummers er gebeld zijn en wat er qua internet is bezocht.
Om je tegen "gevaren" te beschermen hebben wij een aantal zaken die je kunt blokkeren. We hebben dat samen gevat op een gedeelte van onze website.

We nemen je feedback zeer zeker serieus en zetten deze ook door naar de productontwikkelaars. Op dit moment is het nog niet zo ingericht dat we op korte termijn je voorstel kunnen invoeren.
Maarrrrrrrrr blijf vooral je ideeën aan ons doorgeven.

Groetjes, Per
SIII
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je voor de reactie!
Het klopt wat je zegt voor wat betreft in het toestel kijken. Maar soms is het voor ouders interessanter om even in het account te kunnen kijken en niet je kind het gevoel te geven alleen maar bezig te zijn met controleren, wat dus ook niet de bedoeling is op die manier. Maar in tijden als deze kan ik mij voorstellen, dat als ik mijn dochter niet kan bereiken en het duurt te lang, er wellicht iets via het account te zien is zonder gelijk afhankelijk te zijn van Vodafone...... Dat is de insteek. Nou ik hoop dat men er in de toekomst iets mee kan....
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic