Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

Kerstactie 2016 | Gratis internetten op 25 en 26 december!

http://voda.fo/ne/kuem4Kerst staat in het teken van warmte, gezelligheid, eten en drinken maar ook in het teken
van samenkomen met familie en vrienden. Hoe leuk is het dan om tijdens die kerstdagen geen rekening te hoeven houden met afstanden zodat je de kerstdagen echt met elkaar kunt vieren? Videobellen met je familielid aan de andere kant van de wereld, stream een kerstfilm via je mobiel of luister gezellig samen naar kerstmuziek. Vorig jaar was onze kerstactie zo’n succes dat we deze dit jaar herhalen. Wij geven onze klanten dit jaar opnieuw onbeperkt mobiele data binnen Nederland cadeau tijdens de kerstdagen. In dit topic vind je alle informatie over deze actie!

Algemeen
Wat houdt de aanbieding precies in?
Voor wie geldt de actie?
Wanneer geldt deze actie?
Waarom doet Vodafone dit?
Ik ben tijdens kerst op vakantie in het buitenland. Geldt het aanbod ook voor mij?
Is bellen en sms-en ook gratis?
Welke internetsnelheid kan ik verwachten?

Kosten en verbruik
Hoe houd ik in de gaten hoeveel data ik tijdens deze 2 dagen heb gebruikt?
Ik zie dataverbruik in My Vodafone. Ben ik nu toch aan het betalen?
Geldt het aanbod ook voor video streaming, live streaming en/of hotspot?


Algemeen

Wat houdt de aanbieding precies in?

Onbeperkt gratis nationaal datagebruik gedurende eerste kerstdag (start 00.00 uur 25 december) en tweede kerstdag (einde 23:59 uur 26 december) voor alle mobiele Vodafone klanten (Voice en MBB: klanten met een spraak- en data abonnement en klanten met een mobiel breedband abonnement).

Voor wie geldt de actie?
Kijk voor alle deelnemende abonnementen op de Vodafone Kerstactie pagina

Wanneer geldt deze actie?
Je doet automatisch mee en kunt van 25 december 0.00 uur t/m 26 december 23:59 uur onbeperkt gratis internetten. De actie is geldig in heel Nederland.

Waarom doet Vodafone dit?
Vodafone is met deze actie twee jaar geleden begonnen en het bleek dat onze klanten dit enorm waardeerden. Daarom dat we de actie dit jaar nog een keer willen herhalen.

Ik ben tijdens kerst op vakantie in het buitenland. Geldt het aanbod ook voor mij?
Nee, deze actie geldt alleen voor datagebruik in Nederland via het Vodafone netwerk.

Is bellen en sms-en ook gratis?
Nee, alleen dataverkeer in Nederland is gratis tijdens deze dagen.

Welke internetsnelheid kan ik verwachten?
Je kan de internetsnelheid verwachten die bij je prijlsplan hoort. Klik hier voor meer informatie.

Kosten en verbruik

Hoe houd ik in de gaten hoeveel data ik tijdens deze 2 dagen heb gebruikt?
Je kunt je verbruik tijdens deze 2 dagen niet in de gaten houden via My Vodafone. Ná de actieperiode kun je ook niet zien hoeveel data je tijdens de kerstactie op 25 en 26 december hebt verbruikt, ook niet op je rekening.
Ben je toch nieuwsgierig wat je gebruikt? Kijk dan via de software van je toestel, of via een datateller-app, hoeveel data je hebt gebruikt.

Ik zie dataverbruik in My Vodafone. Ben ik nu toch aan het betalen?
Soms duurt het even totdat het dataverbruik zichtbaar is in de app. Daardoor kan het dat je dataverbruik van 24 december, pas op 25 december zichtbaar is in de app. Je betaalt echter beslist niet voor je internetverbruik op 25 en 26 december. Er zijn dus geen extra kosten, het verbruik wordt niet in rekening gebracht en gaat natuurlijk ook niet van je tegoed af.

Geldt het aanbod ook voor video streaming, live streaming en/of hotspot?
Tijdens de actieperiode is alle dataverkeer gratis. Op basis van de wet netneutraliteit wordt geen onderscheid gemaakt. Op basis van de voorwaarden geldt dat deelnemers die misbruik maken van deze actie van deelname kunnen worden uitgesloten, in dat geval kan hen de kosten voor het gebruik van data in rekening gebracht worden.
1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is al gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic