ws04

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kerstactie - 2 dagen onbeperkt mobiele data in Nederland voor Vodafone klanten

Vandaag wilde ik gebruik maken van de gratis onbeperkt internetten met Kerst actie.
Echter blijkt dat de kosten direct worden afgeschreven. Dus van gratis internetten is geen sprake. Dit lijkt me niet juist?
8 Reacties 8
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Heb je wel een Vodafone abonnement of prepaid? Of heb je een abonnement of prepaid van een MVNO zoals bijvoord hollandsnieuwe die het Vodafone netwerk gebruikt?
ws04
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb Vodafone prepaid. Kreeg een smsje met daarin de actie aankondiging maar bij deelname klopte dat niet.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Ook Prepaid gebruikers deden mee met de 2 dagen promotie zoals ook wordt vermeld op de webpagina van de promotie. Vreemd dat er bij jou kosten werden gemaakt.

Klanten die automatisch meedoen:


  • Red
  • Smart/ Bel + Sms + Web
  • Scherp (uitgezonderd Scherp S)
  • iPhone abonnementen
  • Prepaid
  • Hybride
  • BelCompany Mix
  • Sizz
  • hollandsnieuwe
  • Mobiel Breedband abonnementen
  • Zakelijke abonnementen
  • Alle andere Vodafone abonnementen die data, of de mogelijkheid tot data, hebben en niet onder de uitzondering vallen
Anonymous
Niet van toepassing
Neem anders hiervoor contact op met de klantenservice. Zij kunnen zien wat er mis gaat en dit eventueel oplossen voor je.
ws04
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt, ga ik doen!
ws04
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vandaag contact gehad met de klantenservice. Zij gaven aan dat de kosten niet gerelateerd zijn aan het internetgebruik op deze dag, maar door het beluisteren van een voicemail bericht een dag eerder. Het sterke hiervan is 1: dat ik geen voicemail bericht heb afgeluisterd op deze dag en 2: dat ik op de 26e voor en vlak na de toegang tot internet mijn tegoed heb gecontroleerd, waarna ik het verschil opmerkte. Van de controle momenten heb ik screenshots gemaakt, die ik nu via het feedbackformulier naar Vodafone heb toegestuurd.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Dan is het even afwachten op de reactie van je feedbackformulier. Onze collega's kunnen via die weg wellicht meer duidelijkheid bieden.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic