Cvanderzeijden

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Keer op keer geen mogelijkheid om Prepaid+ aan te zetten.

Goedemorgen,

Ik ben al jaren klant van Vodafone, heb 2 abonnementen en 1 prepaid.
Nou waardeer ik elke maand op en probeer telkens voor het opwaarderen en na het opwaarderen de prepaid+ aan te zetten door: PREPAID+ AAN naar 4000 te smsen.
Elke keer krijg ik dit smsje terug van Vodafone: Vodafone info: Door een technische storing kunnen wij uw opdracht niet verwerken. Probeert u het later nog eens.

Wat is de bedoeling van probeert u het later nog eens? Elke keer dat ik opwaardeer probeer ik het opnieuw en nog steeds is er dezelfde storing? Dat lijkt me niet.

Nou heb ik weer 30 euro opgewaardeerd, maar nog steeds geniet ik niet van gratis bellen/smsen/internet.
Ook heb ik zitten googlen, om erachter te komen of ik het op een andere manier aan kan zetten, ook heb ik voor een oplossing gezocht.
Allemaal zonder succes, vandaar dat ik nu hier zit.
Maar nu dat ik de afgelopen maand voor 140 euro aan beltegoed heb betaald vind ik het wel tijd dat iemand mij gaat helpen omtrent prepaid+

Graag zie ik hulp tegemoet.

Met vriendelijke groeten,
C vanderzeijden
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Vanuit hier kunnen we je niet verder helpen omdat wij forumleden niet in de systemen kunnen. Neem contact op met de klantenservice. Mijn collega's daar kunnen je hierbij verder helpen.
Voor meer informatie kun je ook eens kijken op https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/prepaid/prepaid-plus.shtml
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@Cvanderzeijden,

Helaas kunnen we je hiermee op het Forum niet helpen en ik zal je topic dan ook sluiten. Op het Forum is het de bedoeling dat vragen ook beantwoord kunnen worden door andere klanten. In dit geval is dat niet mogelijk.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic