Hallo,
Natuurlijk kun je al je uitstaande orders annuleren en al je bestaande abonnementen bij Vodafone annuleren.
Van mij mag je. Ik hou je niet tegen. En ik moedig je zelfs aan om dat te doen.
Alleen bij KPN kom je exact dezelfde problemen tegen, als jij hierboven omschrijft.
Kijk maar op het Forum van KPN, forum-rubriek: mobiele abonnementen.
Weblink:
http://forum.kpn.com/t5/Mobiele-abonnementen/bd-p/Mobiele_telefonie Ook daar vindt je een schier oneindige reeks van klachten over de levering van zeer populaire nieuwe smartphones. En ik weet uit eigen ervaring dat ook de telefonische klantenservice van KPN verreweg de meeste klanten van het kastje-naar-de-muur-stuurt.
Dus of je daar nou zoveel mee opschiet .....
Via dit Forum zul je in ieder geval niet verder worden geholpen. Dit Forum is niet geschikt voor individuele kwesties. En dit Forum is eveneens niet bedoeld voor individuele klachten. Via dit Forum kunnen geen persoonlijke gegevens worden uigewisseld. En dit Forum is alleen bestemd voor algemene vragen, waarop onafhankelijke Forum Users redelijkerwijze het juiste antwoord kunnen geven. Dat is bij jouw klacht niet het geval. Wacht nog een week af. Heb je dan nog niets ontvangen. Dan annuleer je alle orders bij Vodafone, per direct.
Succes!
Netwerker