beste vodafone,
Het zou een officiele klachten brief moeten worden, maar de moet is me in de schoenen gezakt en aangezien jullie geen moeite doen voor mij, waarom zou ik dan wel een hele brief schrijven voor jullie?!
4 weken geleden laat ik mijn telefoon vallen in de trein na een avond stappen(iphone 4s), het scherm was kapot en ik hoorde niks meer door de speaker als ik gebeld werd.
de volgende dag ga ik naar de vodafone winkel en laat ik hem opsturen want hij was gelukkig verzekerd.
een week later krijg ik hem terug, helemaal leeg gegooit, maar het scherm en de speaker waren gelukkig gemaakt.
Vorige week wil ik een foto maken in het donker en toen kwam ik er achter dat de flits van de camera het niet meer deed!
Dit is niet gekomen door de val want de avond dat ik hem heb laten vallen heb ik nog gewoon gebruik gemaakt van de flitser.
Eenmaal terug bij de vodafone winkel aangekomen in den bosch doe ik mijn verhaal en kreeg ik als antwoord: het enige wat wij kunnen doen voor je is hem opnieuw opsturen.
Dan moest ik opnieuw mijn 45 euro eigen risico betalen want hij kon zich niet voorstellen dat het jullie fout was.
Ik ben al 5 jaar klant en dan word je zo behandeld!? als het enige wat jullie voor mij kunnen doen is mijn telefoon weer opnieuw opsturen zodat ik hem weer minimaal 1 week kwijt ben en alles kwijt ben wat er op de telefoon stond en opnieuw 45 euro moet betalen, dan ben ik er klaar mee. het scherm is ook helemaal niet mooi afgewerkt, de stukjes lijm komen tussen het scherm uit, de wandjes langs het scherm waarin die gelijmd is staan bol en open.
Ik ga dus bij deze mijn abbonoment opzeggen en zeker het nieuws verspreiden, ben nog nooit zo slecht geholpen! Echt waardeloos!
bedankt vodafone! niet dus.
Gr Bram Bodelier.