bieke2004

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kapotte Gsm

Hallo,

Mijn gsm is stuk.... Is het mogelijk om nu al te verlengen? Het contract loopt tot 15 augustus 2017, eigenlijk nog net niet binnen de 4 maanden dus... En wat zou het eventueel kosten indien dit niet mogelijk is om mijn contract af te kopen, ik kan namelijk niet zonder gsm.

Gr. Peter
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi bieke2004

Vervelend dat je toestel kapot is! Ik kan me voorstellen dat ie niet zonder kunt! Kan ik namelijk ook niet 🙂
Je kunt gebruik maken van Vodafone Next. Hiermee koop je het toestel af. Meer informatie vind je hier: https://www.vodafone.nl/next/
Mocht je dit willen dan kun je contact opnemen met de klantenservice hierover.
bieke2004
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kunt u mij ook vertellen wat de kosten van het afkopen zijn?
Anonymous
Niet van toepassing
Dat kan ik helaas niet bieke2004
Hiervoor mag je bellen met 1201. Mijn collega's zullen je door verbinden met de afdeling die hierover gaat en zij kunnen het berekenen voor je.
bieke2004
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Had ik al gedaan maar na 12 minuten wachten was ik het beu. Kan niet zeggen dat ik heel blij ben met deze service...
Anonymous
Niet van toepassing
Het kan zijn dat het druk is geweest bij deze afdeling, ik raad je dan aan om maandag het op nieuw te proberen. Mijn collega's proberen iedereen zo goed mogelijk te woord te staan. Daardoor kan het soms langer duren.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Helaas hebben we niets meer van je gehoord bieke2004. Ik heb het topic daarom dan ook gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic