Xenia93

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan wel gebeld worden maar niet bellen in het buitenland

Ik ben in Oostenrijk en ik kan wel sms'en en gebeld worden maar zelf bellen kan niet.

Ik heb genoeg beltegoed en ook 0031 heb ik voor het nummer gezet maar ik kan niet bellen. Op de een of andere manier schakelt hij niet door.
Iemand enig idee waar dit door komt en hoe het op te lossen is ?
4 Reacties 4
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Xenia, ik weet niet of je nog in Oostenrijk bent en het probleem nog merkt, maar en kan lokaal een probleem zijn. Selecteer eens een ander netwerk? In het buitenland kan dat heel eenvoudig.
Va

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik was met de kerstdagen in Oostenrijk en had hetzelfde probleem. Wel gebeld kunnen worden maar niet zelf bellen. Ook ik had voldoende beltegoed en stond 0031 er voor.
Iemand enig idee waar dit aan ligt?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Va, zonder iets meer info is dat lastig te zeggen. Ik kan van alles verzinnen 😉 Een probleempje bij ons, te weinig beltegoed (minder dan 2,50), een probleem met lokale provider x, enzovoort. Heb je toevallig een andere provider geprobeerd toen je in Oostenrijk was?
pamela43

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vorig jaar in Spanje had ik het zelfde, kon wel in Spanje zelf bellen maar niet naar Nederland.
In de tweede week kon ik met veel moeite wel bellen.
Er stond toen 60 euro tegoed op terwijl ik bericht kreeg dat er niet genoeg op stond.
Heel vervelend omdat ik mijn telefoontje alleen met de vakantie regelmatig gebruik en nu zit ik met een groot bedrag die ik voor half juni 2014 op moet maken.
Voorheen een vast abonnement van KPN en heb nooit problemen gehad, zelf niet in China.
Ik vind dit een héle slechte service van Vodavone.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic