Kangal

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan voicemail niet activeren!

Ik kan de voicemail niet inschakelen.
Ik heb 12331, 1233 en zelfs klantenservice gebeld 1201, maar tevergeefs.

Het probleem is nog steeds niet verholpen.

Mij is geadviseerd om langs Vodafone winkel te gaan, maar ik heb verhalen gelezen dat zij het daar wel aan kunnen zetten met een prijskaartje van €20,-. Terwijl dit probleem niet mijn schuld is.
Dit is toch belachelijk voor woorden.

Wie o wie kan mij helpen zonder deze absurde kosten.

Groeten,
Kangal


7 Reacties 7
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
Kangal

Vanuit hier kunnen wij je niet direct helpen 😞
Het forum is bedoeld voor tips & tricks voor en door forumleden.

Ik ben het met je eens dat je niet zou hoeven betalen als het volledig buiten je macht ligt om de voicemail in te schakelen.

Welke melding krijg je als je de voicrmail aanzet?
Ik vermoed dat de klantenservice de technische dienst dient te raadplegen
Bespaar je trip naar de winkel en bel naar 1201 of eventueel middels de Vodafone chat en geef aan welke melding je krijgt, vraag of het hun lukt en zo niet of ze een ticket willen aanmaken naar de technische dienst 🙂

groetjes,

daims
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Kangal is het nog gelukt om de voicemail te activeren?
Kangal
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
daims en Nadia bedankt voor jullie reactie.
Ik had deze week afstudeerzitting, waardoor ik niks aan heb gedaan. Zal maandag 1201 bellen en hopelijk zal het daarna we lukken.
Anonymous
Niet van toepassing
helemaal goed, laat je het ons weten,
Marlies1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
als je naar 12331 gaat, zegt het antwoordapparaat: u kunt uw mailbox instellingen niet veranderen op dit moment. wij verbreken de verbinding. tot ziens.
En dat is al dagen.
Ik denk dus echt dat er bij jullie iets aangepast moet worden en niet aan onze telefoon
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Ik heb het even getest. Ik krijg de melding "Uw keuze is uitgevoerd"
Het lijkt dus toch geen algemeen probleem. Hebben jullie nog steeds problemen met het aanpassen?
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Er is niet meer gereageerd. Topic is gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic