lennert

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan verbruik/tegoed niet inzien en toestel niet herkend

Hallo, onlangs heb ik mijn abbonement verlengt met een nieuw toestel. Ook kreeg ik hier een nieuwe sim-kaart bij. Het toestel werkt verder prima. Wanneer ik inlog op My Vodafone dan zie ik rechts bovenin bij Je toestel dat mijn toestel niet kan worden herkend. Ik heb een S4 (GT-I9505) Deze kan ik uiteraard wel handmatig instellen maar mijn vorige toestel (S Advance (GT-I9070) werd wél herkend. Als ik kijk bij Tegoed en verbruik dan wordt dit ook niet weergegeven. Het blijft oneindig laden. Ik heb verschillende browsers en PC's geprobeerd. Overal hetzelfde probleem zoals beschreven. Ook de My Vodafone kan mijn tegoed en verbruik niet ophalen. Ik kan wel gewoon inloggen in mijn account maar vervolgens wordt er geen informatie opgehaald als ik het betreffende icoontje gebruik. Ik denk dat eea verband heeft. Kan het te maken hebben met het feit dat ik een nieuwe sim-kaart heb gekregen?
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @lennert ,

En is die sim wel al geactiveerd via de winkel of de klantenservice? Zo ja zie je alleen je data niet van het internet of alles niet? Want er zijn nu momenteel ook mensen die last hebben dat ze hun internet data tegoed niet meer goed kunnen inzien.

Kun je wel even kijken of het mogelijk is je toestel zelf te plaatsen bij je toestel?
lennert
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor uw reactie. Als ik mijn toestel handmatig selecteer dan kom ik uiteindelijk uit bij een overzicht van de S4 met helponderwerpen. Ik zie niet zo gauw hoe ik mijn toestel daar vast in kan stellen.
Wat betreft de sim-kaart... dit had ik er wellicht even bij moeten vermelden. Ik heb een kleine blunder begaan toen ik mijn nieuwe toestel in gebruik nam. Ik haalde hem uit de doos nadat hij was bezorgd en zag verder geen nieuwe sim-kaart, al had ik wel verwacht dat deze er bij zou zitten. Ik ben uit ongeduld direct naar de Vodafone winkel gegaan en heb daar een nieuwe sim gekregen, die ook daar ter plekke is geactiveerd. Eenmaal thuis gekomen wilde ik de doos met weg doen en wat vond ik daar helemaal op de bodem onder het opvulplastic?... een nieuwe sim-kaart! Ik baalde wel. Uiteindelijk heb ik dus niet de door Vodafone meegeleverde sim-kaart in gebruik maar een sim uit de Vodafone winkel. Wellicht dat dit een oorzaak is?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Lennert, dat je toestel niet herkend wordt in My Vodafone is opzich helemaal niet erg. Het kan sowieso enige tijd duren voor dat zo is. Maar daarnaast wordt dat systeem alleen gebruikt als je via My Vodafone een sms met instellingen naar je toestel wilt laten sturen. Als je toestel normaal werkt, dan heeft het al die instellingen al (en handmatig instellen kan ook altijd). Dus opzich maakt het niets uit dat je toestel niet herkend wordt 🙂

Zolang je sim van ons komt én geactiveerd is, en dat is hij, maakt het ook niet uit welke sim je gebruikt.

Het is op dit moment zo dat je niet altijd je tegoed ziet in My Vodafone. Ik denk dat jouw nummer één van de nummers is die daar last van heeft. Daar wordt aan gewerkt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic