kadaster

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan sinds 11-12 niet meer bellen of gebeld worden. Postcode 6544

Ik heb een simpele Nokia zonder internet van mijn werkgever en kan sinds vanmiddag niet meer bellen of gebeld worden, erg lastig dus. Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is en waar ik actuele storingen kan bekijken?
Mijn postcodegebied is 6544 (Nijmegen) Oja, als ik probeer te bellen krijg ik de volgende melding. BUITEN BEREIK NETWERK.
7 Reacties 7
judith47

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoi hoi woon ook in nijmegen en heb het zelfde probleem kan sinds maandagmiddag niet bellen,smsen, en internetten. als ik wil bellen geeft die niks aan maar na 2 min pas de mededeling verbinding verbroken. heb al van alles gedaan. opnieuw aanzetten,accu eruit, aanmelden bij andere provider, simkaartje in ander toestel..
weet iemand raad??
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hoi!

Ik heb het nagekeken maar ik zie op dit moment geen werkzaamheden of storingen in Nijmegen. Ervaren jullie deze problemen nu nog steeds? Of werkt alles inmiddels weer naar behoren?
Inaatje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik kan sinds 10 december ' s avonds ook niet meer bellen of sms'en. We hebben het ook in een Vodafone winkel gevraagd en die vertelden dat het komt dat ze het netwerk veranderd hebben en dat hele oude telefoons niet meer geschikt zijn. Ik heb op de site gekeken of mijn toestel er ook tussen staat maar dat is niet het geval. Mijn toestel is een samsung mini star C3300 met een prepaid kaartje. Ik heb wel goed bereik en er staat vodafone nl in beeld maar kan niet bellen of sms'en en ben ook onbereikbaar. Mijn man en dochter hebben ook vodafone en hebben hetzelfde probleem in het gebied met postcode 6544. Ergens anders doen ze het wel allemaal. Wie weet wat dan wel het probleem is?
kadaster
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja ik heb nog steeds dezelfde klacht. Ik ben zelfs in mijn auto gestapt en een eindje gaan rijden. Een eindje verop had ik weer verbinding, dus terug naar huis. Daar kon ik wel bellen, zij het met de nodige vertraging, maar gebeld worden lukt gewoon niet. Na verloop van tijd verschijnt dan toch weer het bekende rode kruis waar normaal het ontvangst bereik hoort te staan. Geloof me ik heb alles geprobeerd ook klantenservice gebeld, die beloofden me s'middags terug te bellen op mijn huisnummer (KPN, heel goed bereik) maar nu na dagen wachten nog steeds geen antwoord. Resumerend kan ik dus vanaf dinsdag 10 december 2013, niet bellen of gebeld worden op mijn mobiel en weet de oorzaak ervan nog steeds niet. Deze situatie is zeer onbevredigend temeer daar ik me totaal door Vodafone genegeerd voel.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Er blijkt een storing gaande te zijn op deze locatie. Zie voor meer informatie het volgende topic: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Storingen/6544-Nijmegen/td-p/118680
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Ik heb je vraag even naar dit topic verplaatst. Kijk eens of een van de tips helpt?
huubfrank

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan niet bellen maar wel gebeld worden in zoetermeer
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic