KeesWinter

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan prepaid goedkoper bij vodafone?

Beste mensen
ik heb op veel websites gekeken naar een zo goedkoop mogelijk prepaid kaartje. Ik heb altijd een vodafone prepaid kaartje gebruikt en ben zeer tevreden. Een maatje van mij wees me erop dat het allemaal wat goedkoper kan en zie inderdaad dat veel andere minder bekende providers een stukkie goedkoper zijn. Weet iemand wat voor voordelen kan ik nog meer kan halen uit een prepaid bij vodafone in verhouding met die dus minder bekende providers? Als ik op vergelijking websites zoals prepaidsimkaart.net of bellen.com kijk dan is voda altijd 1 van de duurdere. Welke prijsplannen bij vodafone kan ik het beste nemen dan, als je nagaat dt ik veel korte gesprekjes voer. Kan het bij voda nog wat goedkoper?
groetjes, Kees
4 Reacties 4
JohnS

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 3Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Kees,

Welkom op het forum. De website die je aangeeft gaat uit van de standaard tarieven. Er zijn bij Vodafone wel mogelijkheden om het goedkoper te maken. Kijk om te beginnen eens naar Meerwaarderen:
http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen/prepaid/overzicht/meerwaarderen/

Daarnaast hebben we de nodige voordeelbundels (BloX) die het ook nog goedkoper kan maken:
http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen/prepaid/vodafone_blox/
KeesWinter
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi John,
 
Wauw, wat een snelle reactie zeg!
Hartelijk bedankt voor je suggesties. Ik zal er even naar gaan kijken, ben benieuwd!
Ik moet wel nageven dat ik het echt top vind dat iemand van jullie, in dit geval jij, zo snel reageert.
Zo snel had ik het echt niet verwacht 🙂
 
Groetjes, Kees
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Ik wil je ook nog iets meegeven, aan jou om te beoordelen of het belangrijk voor je is.
 
Kan het goedkoper dan bij Vodafone? Ja, waarschijnlijk wel.
 
Maar als er eens iets mis is en je moet een klantenservice hebben, hoe vind jij het dan om een email te moeten sturen en dan 5 werkdagen te moeten wachten op een standaard-antwoord?
 
Dat zijn namelijk wel zaken die bij de allergoedkoopsten aan de orde van de dag zijn. Bij Vodafone heb je Twitter, Facebook, 1200 en 1201 en niet in de laatste plaats dit forum, waar je nu al een eerste ervaring mee hebt, dus altijd wel een manier om iemand te bereiken.
 
Zoals ik vroeger altijd al geleerd heb: alle waren naar zijn geld, en dat lijkt mij in het geval van Vodafone ook zeker op te gaan.
 
Succes met het maken van je keuze!
KeesWinter
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,
 
Duidelijke mening zie ik 🙂
Ik geef je wel helemaal gelijk! Reden dat ik ben overgestapt van T-mobile naar Vodafone, is ook omdat T-mobile in mijn beleving en mijn ervaringen totaal niet klantvriendlijk bezig was op verschillende punten.
Dankje wel voor je mening, ik zal het onthouden 🙂
 
Groetjes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic