Menno3
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan opeens geen mail meer verzenden vanaf mijn iPhone 11

Opeens kan ik geen  Zonnet e-mail meer verzenden vanaf mijn iPhone via sendmail.Vodafone.nl

ik krijg de melding: de gebruikersnaam of  het wachtwoord voor ‘smtp.ziggo.nl’.  is onjuist. 
Op mijn telefoon heb ik geen instellingen gewijzigd

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 8735Reacties
  • 2824Oplossingen
  • 1820Likes

Hoi @Menno3 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik denk dat je het beste deze topic kan lezen: 
https://community.vodafone.nl/t5/Diensten/Problemen-met-uitgaande-mail/m-p/204861#M3263 


Gebruik je eigen zonnet instellingen!!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 8735Reacties
  • 2824Oplossingen
  • 1820Likes

Hoi @Menno3 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik denk dat je het beste deze topic kan lezen: 
https://community.vodafone.nl/t5/Diensten/Problemen-met-uitgaande-mail/m-p/204861#M3263 


Gebruik je eigen zonnet instellingen!!

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 588Reacties
  • 144Oplossingen
  • 278Likes

Hi @Menno3
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Je bent niet de enige die tegen dit probleem aanloopt! We hebben hier meerdere meldingen van ontvangen en hier staat een storing voor open. Ik raad je aan om dit topic even in de gaten te houden. Zodra er een update is, dan zullen wij deze daar delen.

Uitgelicht topic