Ahoogendoorn

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan niet zakelijk bellen vanuit italie ondanks vodafone red business abonnement met gratis bellen.

Heb een zakelijk abonnement red business met gratis bellen in voordeellanden waaronder italie ben nu ook deze week in rome voor zaken kan nu niet bellen ook niet naar helpdesk ivm een call baring. Kan dit snel worden verholpen kan wel sms sen en internetten maar niet bellen en nog erger niet gebeld worden wasrschijnlijk.
14 Reacties 14
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Neem aan dat je wel het internationale formaat nummer hebt gebruikt? Dus bijv. +31612345678 of 0031612345678?

Als het toch een call bar is dan kun je misschien via My Vodafone online de restrictie zelf opheffen (afhankelijk van hoe hij ooit is ingesteld).
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Nummer van de Vodafone Klantenservice vanuit het buitenland: +31 6 5450 0100
Ahoogendoorn
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb een red business abonnement met gratis bellen in voordeellanden. Ben nu voor zaken in italie kan wel smssen in internetten maar niet bellen dus ook de helpdesk niet vrasg al gesteld via vodophone email nog geen contact binnen 24 uur gelegd met mij.
Ahoogendoorn
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dag Ruud bedankt maar het probleem is juist dat ik niet kan bellen. Vodaphone als u dit leest wilt u mij helpen ik dreig nu zakelijke contracten mis te lopen
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Ahoogendoorn,

Vervelend dat het niet werkt.
Wat je kunt proberen is handmatig een ander netwerk selecteren. Dataroaming moet aan staan en bij de iPhone eu internet uit. Tevens zie je via htttp//:handleidingen.vodafone.nl/web hoe je telefoon moet ingesteld zijn voor evt het internet.

Mocht dit niet helpen raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Dit kan tevens via de chat. Echter vanuit hier kunnen wij forumleden niet in de systemen van vodafone. Dit is ivm privacy gevoelige gegevens.
Zij kunnen zien of het simkaartjr correct op het netwerk staat en of er een blokkade opstaat etc.
Wat je ook kunt proberen is een kruistest. Dit houdt in dat jouw simkaart in een ander type en merk toestel gaat en een werkende in jouw toestel. Mocht het aan de simkaart liggen dab krijg je normaal gesproken een nieuwe simkaart van Vodafone.

Groetjes stevied86
Ahoogendoorn
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wellicht wil jij voor mij klantenservice inschakelen
Dan kan ik denk ik pas echt geholpen worden want zelf niet aan instellingen veranderd waar call bar vandaan komt weet ik niet had er nooit van gehoord met oudewetse prepaid ook nooit maar sinds zakelijk vodophone hoor ik het voor het eerst?
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Topic verplaatst naar het Forum Board: Mobiel in en naar het Buitenland.
Dit omdat topic starter een kwestie post die thuishoort in eerdergenoemd Forum Board.
Handmatig een ander Italiaans Netwerk zoeken en selecteren lijkt mij de beste oplossing.
Alternatief is om een prepaid-SIM-kaartje in je smartphone te installeren. En bekijk dan of je nog steeds dezelfde problemen hebt. Indien ja. Dan ligt het aan je smartphone.

Vreemd dat je wel kunt sms-en en mobiel internetten. Daar heeft stevied86 waarschijnlijk over heen gelezen.

Succes!

Netwerker
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Is er geen vaste telefoon in de buurt die je kunt gebruiken om het nummer te bellen? Als je zakelijk dingen mis dreigt te lopen dan lijkt me wel de moeite waard om er zelf even achteraan te gaan?

Ik werk verder niet voor Vodafone...
Ahoogendoorn
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor he medenken zakelijk is er geen chat mogelijkheid. Rest mij niets anders dan hopen dat vodaphone gaat reageren op mijn zakelijke mails.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Netwerker en Ahoogendoorn,

Mijn excuses daar heb ik idd overheen gelezen.
Wat je ook kunt doen is proberen via Facebook of Twitter. Idd een prepaid simkaart erin stoppen van daar had ik nog niet aan gedacht. En wat je ook kunt proberen is met een andere telefoon contact opnemen met Vodafone indien die mogelijkheid er is.

Groetjes stevied86
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@Ahoogendoorn,

Ik zie dat je twee verschillende topics hebt geopend, maar die gaan over dezelfde vraag. Ik heb deze dan ook samengevoegd. Er zijn ondertussen al verschillende tips gegeven om te kijken of je op een andere manier wel kunt bellen. Mocht een van bovenstaande tips het probleem niet verhelpen, neem dan contact op met de klantenservice, dit kan ook via Facebook of Twitter. Via het Forum is het niet mogelijk om individuele vragen, waarvoor inzage in de gegevens nodig zijn, te beantwoorden.
Ahoogendoorn
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dag kyra twitter werkt niet helaas jammer dat die 24/7 service niet voor mij werkt. Heb geen facebook kan jij niet vragen of ze met mij contact opnemen via mail sms want anders heb ik inderdaad niet veel aan dit forum.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@Ahoogendoorn,

Helaas is het niet mogelijk om contact met jou op te laten nemen. Je dient dit echt zelf te doen via een van de beschikbare kanalen.
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Ik zou echt een vaste telefoon zoeken en dat nummer bellen voor de snelste oplossing. Zeker als je zakelijk dingen mis dreigt te lopen snap ik niet dat je dat niet doet...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic