Hoi
Martin Bonaire Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Uiteraard een hele fijne tijd in Bonaire
🙂Vervelend dat je niet bereikbaar bent op je eigen nummer. Ik denk dat er bij het netwerk daar iets niet goed gaat. Heb je al je SIMkaart uit je toestel gehaald, toestel even 10 minuten uitzetten, SIMkaart er weer in en dan opnieuw opstarten. Vaak wil dit wel helpen. Werkt het niet dan zou je nog even kunnen kijken bij instellingen en dan onder Mobiel (netwerk) op welk netwerk je zit en deze eventueel handmatig aanpassen naar een ander netwerk.
Mocht dit nu allemaal niet lukken dan kan je het best contact opnemen met de
klantenservice van Vodafone (bel +31654500100 - Tarief voor bellen vanuit het buitenland / Gratis voor Vodafone 06-nummers). Die kunnen in het systeem met je mee kijken en misschien een reset vanuit daar doen. Als je niet kan bellen dan kan je ook een
chat starten met de klantenservice.
Laat nog even weten of het is gelukt.