goffi003

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan niet verlengen, steeds een foutmelding

Mijn abonnement loopt op 13 december af en ik kan mijn abonnement verlengen.
Steeds als ik inlog en wil gaan verlengen, krijg ik steeds een foutmelding en dat begint me nu toch lichtelijk te irriteren.
Ik zag dat er al meerder klanten dit probleem hadden, maar nog steeds is dit niet opgelost.
Bellen naar de klantenservice, niet inloggen e.d. zijn voor mij geen opties.
Ik wil gewoon online verlengen en wil online bekijken welke opties er zijn.

Dus kunnen jullie aub dit probleem oplossen?

Alvast bedankt.
5 Reacties 5
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
goffi003 schreef:
Mijn abonnement loopt op 13 december af en ik kan mijn abonnement verlengen.
Steeds als ik inlog en wil gaan verlengen, krijg ik steeds een foutmelding en dat begint me nu toch lichtelijk te irriteren.
Ik zag dat er al meerder klanten dit probleem hadden, maar nog steeds is dit niet opgelost.
Bellen naar de klantenservice, niet inloggen e.d. zijn voor mij geen opties.
Ik wil gewoon online verlengen en wil online bekijken welke opties er zijn.

Dus kunnen jullie aub dit probleem oplossen?

Alvast bedankt.
Hi Goffi,

Welke foutmelding krijg je dan precies? En heb je maar één telefoonnummer of heb je meerdere telefoonnummers op jouw naam staan?
wpleden

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik krijg steeds de volgende foutmelding. Heb toch echt maar 1 nummer...
Er is iets mis gegaan:Je kunt je abonnement helaas niet online verlengen. Verlengen kan vanaf 4 maanden voor het einde van je abonnement. Je kunt de einddatum van je contract opzoeken in My Vodafone. Heb je meerdere mobiele nummers bij 1 klantnummer of een SIZZ-abonnement? Of wil je meer informatie over het verlengen van je abonnement? Neem dan contact op met onze Klantenservice via 0800-0200056.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Soms kan dit helaas optreden. De reden hiervan is vooralsnog onduidelijk. Ik raad je in dit geval aan contact op te nemen met onze collega's van de verkoopafdeling via 0800-0560. Zij kunnen een passend aanbod voor je doen.
odo

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem. De site geeft wel de correcte einddatum van mijn contract weer, deze ligt inmiddels minder dan 4 maanden in de toekomst, maar als ik daadwerkelijk wil gaan verlengen krijg ik de foutmelding dat het niet kan. Fijn om te horen dat ik niet de enige ben, maar wordt hier wel aan gewerkt? Kan het echt zo moeilijk zijn?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Odo, we hebben hierover inderdaad verschillende signalen ontvangen en deze doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling. Nogmaals bedankt voor het signaal.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic