Desi-Ding

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan niet meer bellen 1628zj

Hoi,

Ik heb sinds een week of 3/4 zo goed al nooit 0 bereik meer in huis.
Vanmiddag gebeld en mail gehad met info om te kijken of dit het probleem zou verhelpen, zoals tel uitschaken en andere tel proberen.

Beide gedaan maar zonder succes, na opnieuw opstarten even bereik en daarna niks meer. Heb dit probleem alleen thuis, erg vervelend uiteraard als je een telefoontje verwacht en deze komt niet aan pas als ik van huis weg ga krijg ik bericht dat ik een gemiste oproep of voicemail bericht heb en kan uiteraard ook niet bellen als mijn dat uitkomt in huis.
Bij dit probleem komt dat ik ook geen mobiel internet heb, heb altijd wifi aanstaan in huis maar ik betaal hier wel allemaal voor dus zou redelijkerwijs dan ook gewoon moeten werken

Wat kan ik nu nog meer doen?

Groet,
Desiree
3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @Desi-Ding,

Erg lastig dat je deze problemen ervaart. Heb je wel al opnieuw contact opgenomen met de klantenservice, met de melding dat de tests het niet hebben opgelost? Via het Forum is het namelijk niet mogelijk om een melding te maken bij onze technici.

Je kunt wel nog kijken of de stappen zoals vermeld in klantenservice uiteraard voor je klaar voor verder onderzoek.
Desi-Ding
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey,

Ja heb gebeld op 9-11-14. Er zou een femtocell opgestuurd worden om te kijken of dit helpt.
Helaas heb ik tot op heden nog niks mogen ontvangen en ben ik dus ook nog steeds niet mobiel bereikbaar in huis, Dus mis nu geregeld belangrijke gesprekken.

Heb inmiddels me mobiel maar doorgeschakeld staan op het huis nummer als ik thuis ben echter zal ik hiervoor wel extra moeten betalen, ook zullen de kosten voor de huistelefoon nu wel oplopen omdat ik deze nu altijd thuis gebruik ipv de bel minuten die in mijn abonnement horen.

Is er nog een mogelijkheid om al deze kosten te declareren?

Groet,

Desiree

Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Desiree, wat er mogelijk is hangt altijd af alle factoren bij een individueel geval en wordt dus van geval tot geval bekeken. Ik raad aan om ook dit even met mijn collega's van de klantenservice te bespreken. Zij zijn enerzijds degenen die misschien iets voor je kunnen betekenen, en daarnaast ook op de hoogte van alle details.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic