mburgs

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan niet meer aanmelden op zakelijk

Ik kan niet meer aanmelden op https://zakelijk.vodafone.nl/. Als ik naar https://zakelijk.vodafone.nl/ wordt ik doorgezet naar https://my.vodafone.nl/my_vodafone/switchuser met de melding:
Je hebt geprobeerd met een persoonlijk My Vodafone-account in te loggen op My Vodafone Zakelijk. Dit is niet mogelijk.

Maar ik heb geen prive abbonement, alleen zakelijk. Cache legen, browser sluiten of computer opnieuw opstarten geeft geen soelaas. Verschillende browser IE, FF en Chrome geprobeerd allemaal het zelfde issue.

1 keer kan ik aanmelden met mijn email adres, daarna lukt het niet meer.
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Je kunt eventueel een wachtwoord reset proberen of contact opnemen met de klantenservice. Zie ook http://www.vodafone.nl/support/contact

Vanuit hier kan ik helaas niks verder betekenen hierin omdat wij vanuit hier niet in de systemen kunnen.
*moderator edit: url gefixt*
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic