Goedemorgen,
Helaas krijg ik het maar niet voor elkaar om in te loggen op MyVodafone middels de app dan wel de website. Ik loop tegen het volgende aan:
1. Op de app: Als ik inlog krijg ik steeds de melding “Er is iets stuk, daarom werkt de app niet…” etc. Na het opnieuw installeren van de app blijft dit probleem zich voordoen.
2a. Op de website: Als ik mijn wachtwoord wil veranderen van MyVodafone krijg ik een mail van Ziggo, waarna ik doorverwezen wordt om mijn Vodafone wachtwoord te veranderen. Maar nadat ik deze heb gewijzigd en dan inlog op MyVodafone wordt er aangegeven dat ik met mijn Ziggo account probeer in te loggen. Dit is een beetje verwarrend allemaal.
2b. Vervolgens krijg je drie opties: Naar je Ziggo account, Vodafone account of beide accounts samenvoegen. Als ik op de laatste twee opties druk, en dan inlog, blijft de Vodafone site als het ware in ‘ververs-modus’ en krijg ik steeds het laad-icoon te zien.
Inzage krijgen in mijn verbruik van mijn mobiel abonnement voelt als een onmogelijke opgave op dit moment. Hopelijk kunnen we hieruit komen. 🙂
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Ricrardro, welkom hier!
Logisch dat dit voelt als een onmogelijke opgave als je in deze ''loop'' terechtkomt. Graag ga ik met je mee op onderzoek. Wil je mij een privébericht sturen met de volgende informatie?
Naam contractant:
Postcode + huisnummer:
Mobiel nummer:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam Mijn Ziggo & My Vodafone:
Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je berichtje graag tegemoet.
Hi @Ricrardro, welkom hier!
Logisch dat dit voelt als een onmogelijke opgave als je in deze ''loop'' terechtkomt. Graag ga ik met je mee op onderzoek. Wil je mij een privébericht sturen met de volgende informatie?
Naam contractant:
Postcode + huisnummer:
Mobiel nummer:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam Mijn Ziggo & My Vodafone:
Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je berichtje graag tegemoet.
Ik heb precies het zelfde probleem kan je me daarbij helpen
@Maxengel Zeker wil ik je hierbij helpen! Wil je mij hiervoor een privébericht sturen met de benodigde informatie? Dan kijk ik graag met je mee.
Beste Cecilia, ik zit met hetzelfde probleem. Hoe kan ik dit oplossen?
Hoi @Cecilia, kan je ook @Jurriaan1984 hiermee helpen?
Zeker wil ik jou hierbij helpen @Jurriaan1984. Stuur je mij een privéberichtje met de gevraagde gegevens?
Ja zal ik doen... Hoe kan ik jou een privé bericht sturen?
@Jurriaan1984 Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je berichtje graag tegemoet.
Ook ik zit met hetzelfde probleem
@Jurriaan1984 Ik heb zojuist gereageerd op jouw privébericht 🙂
@Bjarne97 Je mag mij een privébericht sturen met de gevraagde informatie, dan neem ik ook voor jou een kijkje achter de schermen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.