rmmuntslag

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan niet inloggen in My Vodafone

Ik kan niet inloggen op MY VODAFONE

ik heb uch keer een code in moeten typen en krijg steeds een melding met oeps

etc etc t

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1317Posts
  • 367Oplossingen
  • 483Likes

Hi @rmmuntslag, welkom hier!

Knap irritant dat je niet kan inloggen in My Vodafone. Ik zie dat je het advies van @Energieboy niet in de wind hebt geslagen en contact hebt gehad met één van mijn collega's. Het My Vodafone account is verwijderd, zodat je je opnieuw kon registeren. Dit heb je gedaan en ik zie dat het is gelukt om succesvol in te loggen 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10467Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2479Likes

Hoi @rmmuntslag 
Welkom op de klant helpt klant community van Vodafone.

Je kan eventueel wachten op iemand van Vodafone, die kan met je mee kijken wat er aan de hand is. Maar je kan ook contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Deze mensen kunnen gelijk met je mee kijken en dan een oplossing aandragen zoals het resetten van je My Vodafone of iets anders.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1317Posts
  • 367Oplossingen
  • 483Likes

Hi @rmmuntslag, welkom hier!

Knap irritant dat je niet kan inloggen in My Vodafone. Ik zie dat je het advies van @Energieboy niet in de wind hebt geslagen en contact hebt gehad met één van mijn collega's. Het My Vodafone account is verwijderd, zodat je je opnieuw kon registeren. Dit heb je gedaan en ik zie dat het is gelukt om succesvol in te loggen 🙂

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10467Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2479Likes

Hoi @rmmuntslag 
Welkom op de klant helpt klant community van Vodafone.

Je kan eventueel wachten op iemand van Vodafone, die kan met je mee kijken wat er aan de hand is. Maar je kan ook contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Deze mensen kunnen gelijk met je mee kijken en dan een oplossing aandragen zoals het resetten van je My Vodafone of iets anders.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1317Posts
  • 367Oplossingen
  • 483Likes

Hi @rmmuntslag, welkom hier!

Knap irritant dat je niet kan inloggen in My Vodafone. Ik zie dat je het advies van @Energieboy niet in de wind hebt geslagen en contact hebt gehad met één van mijn collega's. Het My Vodafone account is verwijderd, zodat je je opnieuw kon registeren. Dit heb je gedaan en ik zie dat het is gelukt om succesvol in te loggen 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic