Hwijker

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan niet gebeld worden & ontvang geen sms meer :-(

Werd er door bekenden op gewezen dat ze me niet konden bellen & sms-en. Heb eerst gecheckt of het probleem niet bij mij lag. Dat was eenvoudig, want ik heb een duo-kaart & een telefoon voor op het werk. Een ander toestel & sim-kaart geeft hetzelfde resultaat (liever gezegd GEEN resultaat)! Geen idee hoe lang dit al zo is ... mijn laatste binnenkomend gesprek/sms is van 8 juli

Na wat online speurwerk kwam ik 2 mogelijke oorzaken regelmatig tegen:

  • Doorschakeling actief ... heb dus ALLE doorschakelingen verwijderd (stonden ook niet aan volgens mij)
  • Blokkade na verstrijken betalings-termijn ... betaal per automatische incasso, maar toch maar ff dubbel gecheckt. 'My Vodafone' zegt alles voldaan & dat klopt volgens mijn bank-afschriften.
Hopelijk kan hier iemand me helpen met het oplossen van dit probleem!
4 Reacties 4
Clavia

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zelfde probleem hier, iPhone 6 met iOS 8.4
Anonymous
Niet van toepassing
Ik zie dat nog niemand heeft gereageerd. Ik raad jullie beide Clavia en Hwijker aan om contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen zien of er een blokkade opstaat etc.
Vanuit hier kan ik jullie niet verder helpen omdat ik niet in de systemen van Vodafone kan vanuit hier.

mareklof

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zelfde probleem ook hier. ik kan niet meer gebeld worden. Wel zelf bellen. Via Whatsapp gaan bellen wel prima. Men wordt direct 'weggedrukt' als men mij probeert te bellen.

iphone 6 ios8.4
Anonymous
Niet van toepassing
Dan raad ik jou ook natuurlijk aan om even contact op te nemen met de klantenservice mareklof
Het enige andere wat je kunt proberen is handmatig een ander netwerk selecteren en dan terug zetten naar het vodafone netwerk.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic