Heskes26

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Kan niet gebeld worden en geen berichten komen binnen.

Sinds vanmiddag ben ik overgestapt van KPN naar Vodafone. Kreeg melding welkom op ons netwerk terwijl ik nog verbonden was met de simkaart van KPN. Echter kan wel bellen maar niet gebeld worden. Echter vanavond geen verbindingen meer. Simkaart Vodafone geplaatst en bellen en berichten sturen gaat wel maar ontvangen niet. Echter berichten ontvangen van Vodafone weer wel. Moet echter altijd bereikbaar zijn maar dat lukt zo niet.
Vodafone winkel heeft vanmiddag contact gehad case id 7735.

Wat nu Vodafone

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11861Posts
  • 3486Oplossingen
  • 3103Likes
Goed om te horen!
Zo zie je maar weer dat het niet altijd aan Vodafone hoeft te liggen ????????????. Veel plezier in ieder geval.

Bekijk in context

15 Reacties 15
Energieboy
Expert
Expert
  • 11861Posts
  • 3486Oplossingen
  • 3103Likes
Hi Heskes,
Als je bericht: Moet echter altijd bereikbaar zijn maar dat lukt zo niet.
Dan zou ik contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en/of een Vodafone(Ziggo) winkel opzoeken. Die kunnen je veel sneller helpen met dit antwoord dan hier op de forum. Uiteraard komen er wel moderatoren langs maar die moeten de hele forum af en misschien niet snel genoeg om je verder te helpen omdat je bereikbaar moet zijn.

Daarom mijn advies, bel de klantenservice of ga naar een winkel:
https://www.vodafone.nl/support/contact/telefoon/#abonnement
Heskes26
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Waar ik al bang voor was is nu werkelijkheid geworden. Vanmiddag opgenomen in ziekenhuis en niemand kan mij bereiken. Hoop dat jullie dit snel maar ook supersnel voor mij oplossen.
Groetjes heskes 26
Energieboy
Expert
Expert
  • 11861Posts
  • 3486Oplossingen
  • 3103Likes
Oei, dat is vervelend en wens je natuurlijk heel veel sterkte!
Uiteraard hoop ik ook dat er snel iemand komt die je helpen kan.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

Vervelend om te lezen dat de overstap niet goed is verlopen. Heb je de mogelijkheid om ons hierover een privébericht via Facebook of Twitter te sturen? Dan kunnen we het direct voor je nakijken en proberen op te lossen.

In ieder geval sterkte gewenst in het ziekenhuis!
Heskes26
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Vodafone winkel heeft dit al opgepakt vorige week woensdag.
Case id 7735965.dit zou 72 uur duren. Verder niets meer vernomen ondanks dat die 72 uur nu wel voorbij zijn. Ook nog contact gehad met KPN omdat ik vanuit hun ben overgestapt,zij vertelde mij dat ze een storing hadden nadat zij waren overgestapt naar andere software. Wanneer dit opgelost was konden zij mij niet vertellen.
Maar nu zit ik met het probleem dat ik niet gebeld kan worden.
Groetjes heskes26
Energieboy
Expert
Expert
  • 11861Posts
  • 3486Oplossingen
  • 3103Likes
Dat is wel heel vervelend. Heb je al gedaan wat Serkan je heeft laten weten?
Vervelend om te lezen dat de overstap niet goed is verlopen. Heb je de mogelijkheid om ons hierover een privébericht via Facebook of Twitter te sturen? Dan kunnen we het direct voor je nakijken en proberen op te lossen.

Op dit moment kunnen ze hier niet zoveel, volgens mij. Overigens ligt het probleem dus nu bij KPN en niet bij Vodafone, lijkt me, die hadden storing?! Maar goed, misschien toch maar even via Facebook en/of Twitter een berichtje sturen, dan kan Vodafone je verder helpen.
Heskes26
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Verschillende malen contact gehad met vodafone en kpn zowel via telefoon, winkel en via prive berichten. Het zou opgelost zijn zegt de een en de ander maakt er weer een casezaak van. Maar ik kan nog steeds niet gebeld worden.
Ondanks de toezegging dat het deze week opgelost zou zijn.
Ik wordt er hopeloos van.
Groetjes heskes26
Energieboy
Expert
Expert
  • 11861Posts
  • 3486Oplossingen
  • 3103Likes
Goedemorgen,
Dat is niet best, zeker als je maar geen goed antwoord krijgt. De meeste vragen kunnen door klantenservice, Twitter en/of Facebook geholpen worden. Maar dit is wel een heel bijzonder iets.

Eigenlijk hoop ik een beetje dat of je kunnen helpen. Waarschijnlijk zijn die er vandaag niet, Koningsdag, maar hoop zeker dat ze het na het weekend voor je oppakken.

Succes in ieder geval en hou iedereen op de hoogte hier. Toch een fijne dag gewenst.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Heskes26, ik begrijp dat dit mankement niet prettig is. Wat we via Twitter en Facebook kunnen controleren is of de case inderdaad nog in behandeling is. Als dit het geval is dan kunnen we ook niet meer doen dan het verder af te wachten. Mocht de case niet in behandeling zijn, bijvoorbeeld door ontbrekende informatie dan kunnen we dit alsnog opnieuw doorzetten met de ontbrekende informatie. Hopelijk kan het op deze manier alsnog snel worden verholpen.
Heskes26
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Gisteren via de winkel weer contact gehad. Weer nieuwe case aangemaakt.
Groetjes
Heskes26
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Ik ben eindelijk bereikbaar. Kreeg mailtje van KPN dat hun technische dienst het probleem vanuit hun kant hadden opgelost. Sindsdien ben ik gelukkig weer bereikbaar.

Groetjes heskes26
Energieboy
Expert
Expert
  • 11861Posts
  • 3486Oplossingen
  • 3103Likes
Goed om te horen!
Zo zie je maar weer dat het niet altijd aan Vodafone hoeft te liggen ????????????. Veel plezier in ieder geval.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Heskes26, bedankt voor je terugkoppeling. Fijn dat het is opgelost.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic