Mvzanten

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan niet gebeld worden en berichten ontvangen op mijn iPhone 14

Weet iemand, als ik gebeld wordt gelijk de voicemail aangaat en ook geen berichten ontvang ?

Niet storen is uitgeschakeld. 

Gaat om de iPhone 14 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Ik vraag me ook af, is het een nieuw toestel? Of is het zomaar opeens gebeurd? Je zou een SIM swap kunnen doen (even je eigen simkaart in iemand anders z'n toestel doen en die van iemand anders in die van jou). Kan je zien of het aan je SIM ligt of je toestel. Als je voicemail gelijk aan springt dan zou je ook kunnen kijken of niet je voicemail direct is ingeschakeld via My Vodafone (of bel naar 12330 om deze dan uit te zetten). En de dingen die Cecilia opnoemt, als het echt niet te vinden is, vragen aan de klantenservice om te kijken of je wel goed bent aangesloten op het netwerk. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Posts
  • 897Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Mvzanten, goedemorgen!

Wat onhandig dat je niet bereikbaar bent. Ik begrijp dus dat diverse personen jou niet kunnen bellen en ook niet een SMS-bericht kunnen versturen. Kun je zelf wel SMS-berichten versturen en uitbellen? Als dat ook niet het geval is, dan klinkt het alsof je helemaal geen verbinding hebt met het Vodafone netwerk. Heel toevallig je toestel niet in vliegtuigmodus staan? 

@Energieboy Heb jij ook nog handige tips wat @Mvzanten kan controleren? 🙂

Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Ik vraag me ook af, is het een nieuw toestel? Of is het zomaar opeens gebeurd? Je zou een SIM swap kunnen doen (even je eigen simkaart in iemand anders z'n toestel doen en die van iemand anders in die van jou). Kan je zien of het aan je SIM ligt of je toestel. Als je voicemail gelijk aan springt dan zou je ook kunnen kijken of niet je voicemail direct is ingeschakeld via My Vodafone (of bel naar 12330 om deze dan uit te zetten). En de dingen die Cecilia opnoemt, als het echt niet te vinden is, vragen aan de klantenservice om te kijken of je wel goed bent aangesloten op het netwerk. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic