rotabrike

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan niet bij mijn emailaccount gegevens komen.

Na het wijzigen van mijn account bij kpn, probeer ik mijn emailaccount op BIS te wijzigen. Ik kan niet aanloggen op Blackberry Internet Service. Ik heb daar nooit eerder ( of niet bewust) een  gebruikersnaam en wachtwoord hoeven invoeren. Ik kan daar dus niet aanloggen. Het bestaande account weggooien en opnieuw aanmaken had ik bedacht. Maar omdat ik niet op BIS kan inloggen kan ik ook niet bij het account komen om het weg te gooien, te wijzigen of opnieuw aan te maken. Via de BB vodafone sites kom ik ook niet verder. Ik heb alle loops ongeveer al gehad.
Als ik het via http://mobileemail.vodafone.nl/ probeer krijg ik de volgende melding als ik een nieuw account probeer aan te maken. Dat ik dit niet via internet kan doen maar moet doen via BIS. Dus sta ik wederom voor de dichte poort. Aanloggen als bestaand gebruiker werkt niet want dan heb ik niet de goede gebruikersnaam en/of wachtwoord. Heb dus nu al 2 weken geen email op mijn bb ontvangen.:@ Heeft iemand nog advies?
1 Reactie 1
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hoi Rotabrike,
Als eerste welkom het Forum!

Vervelend om te lezen dat je geen mail meer ontvangt op je Blackberry.
Het is goed mogelijk dat je geen account aangemaakt hebt, je PIN en IMEI moeten echter wel bij RIM/Blackberry bekend zijn.

Stuur me even een PM met daarin je PIN en IMEI dan kijk ik het voor je na.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic