Lesju

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan niet bellen

hallo, ik kan sinds afgelopen vrijdag ineens niet meer bellen. Ik kan de reden nergens vinden. Mijn Vodafone na gekeken om te kijken of de betalingen binnen zijn gekomen en deze zijn allemaal gewoon goed aangekomen. Ik snap het probleem nu dan ook niet.
6 Reacties 6
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @Lesju
Ik zie dat er nog geen forumgebruiker heeft gereageerd en vroeg me af of het issue nog steeds speelt, of dat inmiddels weer alles up & running is?
Laat je het ons even weten?

Groeten, Per
Wuf

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem, kan vanaf afgelopen donderdag niet meer bellen. Dus ik heb een Red Super.... onbeperkt bellen maar ik kan niet bellen!!! Dat onbeperkt snap ik wel!
Op verschillende manieren met Vodafone in contact geweest ovr dit probleem ook via de Vodafone dealer... maar kan nog steeds niet bellen...
Zou teruggebeld worden maar dat is ook nog niet gebeurt....

Je begrijpt dat ik nog geen reden heb kunnen vinden om over Vodafone tevreden te zijn!!!
Kan iemand aub gewoon zorgen dat wat afgesproken is ook gewoon geleverd wordt!!!
Dus dat ik gewoon kan bellen.

Alvast dank je wel.

Wuf
plutomendoza

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo ik heb precies het zelfde probleem.
Ik kan miet bellen en geen sms meer versturen.
Ik kan wel gebeld worden en gewoon internetten op mijn abbonement.
Dus what's app werkt wel.
Mijn email werkt ook gewoon.
Maar ik kan nu niet eens de klantenservice bellen.
Ik heb het volgens mij ook vanaf donderdag.
Pluto
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@plutomendoza

Als je deze problemen ervaart dan is het belangrijk voor ons om te weten waar dit precies gebeurt. Dan kunnen wij nakijken of het misschien aan een storing ligt. Als we veel meldingen krijgen uit verschillende locaties dan moeten we de oorzaak ergens anders zoeken. Geef daarom zoveel mogelijk informatie door als je iets bij ons meldt.
Josalinda

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan niet bellen en smsen ivm oproepblokking, er staan geen facturen open
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Controleer in je telefoon of daar geen blokkades in staan via http:handleidingen.vodafone.nl/web/
Vervolgens kun ke via my vodafone ook kijken of er blokkaders er op gezet zijn. Deze kun je daar ook verwijderen indien je dit zelf hebt gedaan.
Verder raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Dit kan gedaan worden met een andere telefoon of via de chat. Zie ook www.vodafone.nl/support/contact.

Vanuit hier kunnen we niet in de systemen en je dus hier ook niet mee verder helpen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic