Lin1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan niet bellen

Sinds een paar maanden kan ik niet meer met mijn telefoon bellen. Ik zit in het buitenland, en de internet dagbundel kan ik wel gebruiken.
Ik heb lang geleden iets fout gedaan met de Vodafone app en kan niet inloggen dus ik kan daar ook niet zien wat mijn tegoed nog is. Dus heb ik vorige week 10 euro opgewaardeerd. Ik heb 1 keer kunnen bellen en nu doet ie het weer niet.
Ik wil graag met Klantenservice praten, maar als ik niet kan bellen kan ik jullie ook niet bereiken. Dus dan maar een vraag stellen met dat formulier op de website. Dat gaat dus ook niet want het formulier blijft hangen op 'vul een mobiel telefoon nummer in'.. Ik vul mn nummer in, er komt zo'n vinkje achter te staan,, maar als ik op Verstuur druk blijft ie terugkomen met 'vul een mobiel nummer in'. En dus kan ik de vraag niet sturen. Jeetje wat een gedoe.
Dus dan maar deze weg. Wat is er aan de hand? De telefoon werkte prima en nu dus niet. Als ik niet kan bellen heeft het ook geen zin een telefoon te hebben.
Kunnen jullie me helpen?
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Controleer eens de instellingen via http://handleidingen.vodafone.nl
Let daarbij op dat mobiele data aan moet staan en bij gesprekken/ netwerkmodus LTE/WCDMA/GPRS (4G, 3G en 2G) moet aan gevinkt zijn. Beschikt het toestel niet over LTE/4G dan natuurlijk alleen WCDMA/GPRS (3G en 2G). Is het een zakelijk account/nummer probeer dan eens de office.vodafone.nl ipv de live.vodafone.com bij mobiele data netwerk. Gebruikersnaam en wachtwoord is vodafone.

U kunt ook handmatig een ander netwerk selecteren via netwerk operators of aanbieders. Vervolgens zet u hem daarna weer terug op het Vodafone netwerk. Hierdoor meldt de simkaart zich opnieuw aan op het netwerk.

Mocht dit niet geholpen hebben raad ik u aan om een kruistest uit te voeren. Dit betekent dat uw simkaart in een ander merk en type toestel moet en een werkende simkaart in uw . Mocht het aan de simkaart liggen dan krijgt u een nieuwe simkaart in de winkel of via de klantenservice.

Tevens kunt u contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen zien hoe de simkaart is aangemeld op het netwerk etc. Dit is niet iets wat wij vanuit hier voor je kunnen controleren omdat wij niet in de systemen kunnen vanuit hier.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Lin1 , heb je nog wat aan de tips van Steven- gehad?
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Geen nieuwe reacties. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic