IAmFenna

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan niet bellen.

Ik heb meerdere malen mijn telefoon op moeten starten om te kunnen bellen, na een tijdje lukt het niet meer om te bellen. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3482Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @IAmFenna 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat vervelend en niet fijn. Heb je je eigen simkaart al in een ander toestel gestopt en gekeken of je daar ook problemen mee hebt? En een ander simkaart in je eigen toestel? 

Alleen zo kan je controleren of het aan je toestel ligt of aan je simkaart. Laat nog even weten of het is gelukt met testen. Lukt het niet, ga dan langs een Vodafone winkel. Die kunnen kijken wat er misschien aan de hand is. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3482Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @IAmFenna 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat vervelend en niet fijn. Heb je je eigen simkaart al in een ander toestel gestopt en gekeken of je daar ook problemen mee hebt? En een ander simkaart in je eigen toestel? 

Alleen zo kan je controleren of het aan je toestel ligt of aan je simkaart. Laat nog even weten of het is gelukt met testen. Lukt het niet, ga dan langs een Vodafone winkel. Die kunnen kijken wat er misschien aan de hand is. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik kan mij voorstellen dat dit erg vervelend is. Zeker als je eerst een paar keer moet opstarten voordat je kunt bellen. Wat zie je betreft het netwerk in beeld @IAmFenna en heb je al eens gecontroleerd of er een storing is in jouw omgeving?  https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml We horen dan ook graag van je! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Geen reactie meer, topic gesloten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic