Ria1953

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Kan niet bellen of gebeld worden

Sinds een paar dagen kan ik niet meer bellen of gebeld worden met mn iPhone 5.
Ik heb de software er opnieuw opgezet en mn netwerkinstellingen vernieuwd.
Toen deed hij het......een keer !
Enig idee wat er aan de hand kan zijn ??
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ria1953
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb gister een ander toestel gekregen.
Probleem is opgelost

Bekijk in context

16 Reacties 16
Ria1953
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Niemand ????
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Ria, wat zie je linksboven in het scherm staan? Heb je wel signaal?
Ria1953
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Linksboven in het scherm staat vodafone NL twee streepjes bereik
Ria1953
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Heb inmiddels de iphone 5 geupdate.
Nieuwste software erop gezet.
Geen backup terug gezet maar als nieuw toestel ingericht.

Ria1953
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
En nog steeds kan ik niet bellen of gebeld worden.
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi Ria,

Welke melding krijg je precies te zien? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen?
Ria1953
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Als ik bel, gesprek mislukt,
Als ik gebeld word , dan krijgen ze meteen de voicemail en mijn toestel gaat niet eens over.
Als ik WiFi aan heb staan krijg ik keurig een bericht.....maar kan vervolgens niet bellen !
Als ik facebook opstart, netwerkfout.
Ga ik via WiFi dan kom ik wel op facebook.
Berichten gaat ook via WiFi maar niet via Vodafone.
Sinds vannavond krijg ik ook steeds te zien dat er geen service is.
OF ik zie wel Vodafone staan maar geen 3G.
Stuur ik een WhatsApp dan zegt ie, geen werkende internetverbinding beschikbaar.
Verder lijkt mn batterij leeggezogen te worden
Ria1953
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
En nee ik kan mn simkaart niet in een ander toestel testen .
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Ria, het begint te klinken als een toestelprobleem, ook omdat de batterij ineens zo snel leeg loopt.

Voor alle zekerheid: merk je dit maar op één plek (bv thuis, dan kan het een netwerkstoring zijn) of kun je helemaal nergens & nooit bellen? Dan denk ik toch eerder aan een toestelprobleem. In dat geval zou ik eens langs de Vodafone winkel gaan of even bellen met de klantenservice. Zij kunnen je abonnement voor alle zekerheid controleren en anders je toestel opsturen ter reparatie.

Ria1953
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het overal , niet alleen thuis .
Ik denk dat ik volgende week maar even naar de applestore ga..
Bedankt voor jullie hulp.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Graag gedaan! En waag er voor de zekerheid even een belletje aan, of stuur ons een tweet ofzo. Als je dan verwijst naar dit topic hoeven we niet alle vragen nog eens langs te lopen maar kunnen we alleen even kijken of er niets geblokkeerd is op je abonnement.

Nou lijkt me dat sterk hoor, maar dat scheelt je een tripje apple-store voor niks in het uitzonderlijke geval dat het wel zo is 🙂
Ria1953
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Er is een andere simkaart in mijn iphone gedaan en ook daarmee dezelfde problemen .
Heb voor zaterdag een afspraak staan bij applestore
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Uitstekende test, dan moet het inderdaad het toestel zijn. Succes zaterdag! Ik ga ervan uit dat ze het in de applestore snel gefikst zullen hebben.
Ria1953
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb gister een ander toestel gekregen.
Probleem is opgelost
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Goed om te horen en fijn dat we inderdaad de juiste conclusie getrokken hebben. Goede service ook, direct omgeruild 🙂
Ria1953
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ja Apple he ????
Daarom ook maar even naar Applestore gereden.
Ik had niet veel zin om naar de winkel te gaan waar ik hem gekocht had, en dan afwachten of ze hem zouden opsturen.
Nu is het de rit meer dan waard geweest !
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic