Ebeis

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan niet bellen of gebeld worden -> nummer niet geldig

Hallo,

Ik heb een weekje terug mijn nummer laten wijzigen, en dezelfde simkaart behouden. Nu zit ik in het buitenland (curaçao) en kan ik zowel niet bellen als gebeld worden. Als ik iemand probeer te bellen krijg ik een enkele piep met de melding "nummer niet geldig". Uiteraard is het nummer voorzien van landcode.

 

Ik gebruik een Samsung, heb het niet kunnen checken in een ander toestel (niet in de buurt) en ik heb me al geprobeerd te registreren op het andere beschikbare netwerk hier, zonder resultaat. Volgens de website is mijn sim niet geblokkeerd. Hebben jullie nog andere suggesties?

 

Mvg,

Siebe

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Ebeis
Een warm welkom hier op de Vodafone Community!

Wat ontzettend heerlijk dat je op dit moment in Curaçao bent! Ik ben stiekem een beetje jaloers op je. Wat betreft de reden dat je een topic start; wat super onhandig onhandig dat je nu na het wijzigen van je mobiele nummer niet kunt bellen of gebeld worden. 

Ik heb nog wel een aantal vragen! Werkte het vanaf de nummerwijziging eerder wel? Of is het probleem direct ontstaan nadat het nummer is gewijzigd? Verder ben ik ook benieuwd of je toevallig ook weet wat iemand krijgt te horen als zij jou proberen te bellen? Voor de zekerheid deel ik dit topic hier ook even. Had je ook al gekeken naar de tips in dit topic? 

Hopelijk zie ik je snel terug met meer informatie. Wil je dan ook gelijk in jouw Community profiel jouw volledige gegevens vermelden? Dit is alleen zichtbaar voor ons als moderator(s) en zo kan ik ook een kijkje voor je nemen achter de schermen.

 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic