Sylvester72

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan niet bellen met 088 nummers

Op dit moment kan ik net bellen met 088 nummers. Er wordt geen verbinding gemaakt. Andere nummers kan ik wel bellen. Ik kan geen storing vinden op de storingskaart. Het enige wat ik heb kunnen vinden is een artikel dat op verbonden.nl staat:
_____________________________________________________________________________________
Storing Vodafone bellen en gebeld worden

Vodafone kampt sinds woensdagmiddag (door Vodafone om 15.15 uur gemeld) met een storing waardoor klanten soms niet kunnen bellen en gebeld worden. Klanten van Verbonden kunnen op dit moment dus hinder ondervinden bij het bellen naar Vodafone 06-nummers.
Vodafone zegt te werken aan een oplossing voor de storing. Mensen die Vodafone-klanten bellen, krijgen geen gehoor en ook voicemail functioneert niet; op de telefoon is dus niet af te leiden dat iemand heeft gebeld. Zowel particulieren als zakelijke klanten lijken last te hebben van de storing. Het is onbekend wat de oorzaak is van de storing en Vodafone geeft geen indicatie van wanneer het verwacht dat klanten weer kunnen bellen en gebeld kunnen worden.
_____________________________________________________________________________________
Echter, omdat er geen datum bij staat weet ik niet of dit actueel is.

mvg,

Sylvester
5 Reacties 5
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Sylvester72,

Dat is vreemd! Die storing is sowieso niet van afgelopen woensdag geweest.
Ervaar je het probleem nog steeds? En zijn het meerdere 088-nummers of heb je één 088-nummer geprobeerd te bellen?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Sylvester72,

Wat is ondertussen de status? Kun je weer gebruik maken van 088-nummers?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic