Bas10

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan niet bellen en gebeld worden

Hallo ik heb 22aug 2015 een nieuw abonement afgesloten met een huawei P8 telefoon. Heb nu alleen het probleem dat ik niet kan bellen en gebeld kan worden. Internet werkt wel.
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Kun je wel sms'en en tevens ook ontvangen. Internetten ook zonder Wi-Fi?
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Bas10 kijk hiervoor eens naar ons hot topic over eerste hulp bij netwerkproblemen en laat ons even weten wat de uitkomst is.
Majoma

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook grote problemen met Vodafone momenteel.
Na het verlengen van het 7-8-15 afgelopen abonnement, van zowel mezelf als het zakennummer van mijn man, afgelopen woensdag de 19de is het mis. Geen van beide kan bellen of gebeld worden! Internet en whatsapp werken wel. Sms alleen via I-messenger.
Ben natuurlijk direct teruggegaan maar wordt nu dus al meer dan een week aan het lijntje gehouden!
Zéér ontevreden met de gang van zaken en de lakse manier waarop vodafone met onze klacht omgaat.
Meer dan een week niet bereikbaar!!! En alles wat gezegd wordt: "We zijn er mee bezig". "We weten het niet". "We kunnen niet aangeven hoelang het gaat duren" ..... Er zijn in ieder geval 2 zéér ontevreden en hele boze klanten!!
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Majoma Dat lijkt me inderdaad enorm vervelend. Je wilt natuurlijk gewoon bereikbaar zijn met je mobiele abonnement. Helaas kunnen andere Forum-gebruikers jou hier niet mee helpen. Je geeft al aan dat je contact had met de klantenservice, maar zij zijn de enigen die hierin iets voor jou kunnen betekenen. Hopelijk is het snel opgelost.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen antwoorden meer. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic