william

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan me whatsapp niet activeren op me s4

Sinds zaterdag 11-08-2013 ben ik trotse eigenaar van een Samsung Galaxy S4. NU is het echter zo dat ik onder geen beding me bestaande nummer van vodafone kan laten veriferen op Whatsapp niet via een sms of door mij te laten bellen voor de activatie code. Heeft iemand hier ervaring mee ? Of is hier een eventueel een oplossing voor ?.
Graag zou ik snel weer gebruik willen maken van Whatsapp
 
Groet
William 😄
4 Reacties 4
Q-Sholk

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Misschien een domme vraag, maar heb je dit al eens bij whatsApp zelf nagevraagd? Ben wel benieuwed wat hun antwoord is...
william
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wel laat ik het zo zeggen. Ik heb momenteel alles al geprobeert wat er maar mogelijk is zelfs gekeken op de site van whatsapp op hun FAQ informatie en heb hier ook alles mee gedaan. Helaas zonder progressie dat het het ubrehaubt zou gaan werken...;)
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi william,

Lastige kwestie zeg! Waar gaat het precies mis? Krijg je een bepaalde foutmelding? Normaal moet je je op een nieuw toestel gewoon kunnen aanmelden namelijk. Gaat het puur om de activatie code die je niet krijgt?
mvm

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb je een ander/oud toestel waarop deze app (onder je huidige nummer) ook staat geregistreerd? 
Dat snapt Wazzap niet, kan maar op 1 toestel kennelijk. Misschien vandaar de verwarring...
Heb je geprobeerd de oude de uninstallen, en het proces op je nieuwe foon opnieuw te doorlopen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic