Hoi
Linda 000 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Oei, dat is niet best, zo lang moeten wachten. Voldoe je dan ook wel aan deze voorwaarden?
Heb je een internetsnelheid van minimaal 30Mbps? Hoe oud is je abonnement op het moment?
Normaal gezien moeten deze vragen op de Ziggo Community maar daar zit ik ook dus ik kan je er hier ook wel mee helpen. Niet helpen dat het goed komt, want ik kan niet bij de klant gegevens, ben ook maar een klant! Maar we kunnen wel samen kijken wat er nu allemaal mis gaat en of je ook echt recht hebt op dubbel data. Maart 2018 duurt nu wel heel erg lang en daarom snap ik niet dat het dan nog niet goed geregeld is.
Ze staat allebei op het juiste adres, dat is dus zeker?! Het koppelen van je Ziggo aan Vodafone account heeft niet zoveel waarde. Dit is alleen voor je zelf zodat je alles op 1 plek hebt, dat vinden sommige mensen makkelijk. Dus dat heeft niet zoveel met elkaar te maken. Het belangrijkste is dat je een abonnement van Ziggo hebt met 30 Mbps. Zou je eens kunnen kijken in je MIJN ZIGGO wat voor een abonnement je hebt. Dan hebben we al een begin gemaakt
🙂Wil je nu echt direct met iemand kunnen overleggen dan zou je het best contact op kunnen nemen met de
klantenservice van Ziggo, die kunnen dan met je mee kijken of het abonnement juist is. Je kan ook online chatten met de klantenservice, op die pagina is ook een chat button aanwezig, mits er voldoende medewerkers aanwezig zijn die je op die manier kunnen helpen en anders even bellen.