Linda     000

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan ik nu (eindelijk) mijn dubbele data krijgen?

Sinds 1 maart 2018 ben ik al bezig om dubbele data te krijgen en tot op heden is dat nog steeds niet gelukt. Zowel in de winkel (terwijl ik info in ging winnen) en aan de telefoon (bij het afsluiten) is mijn adres gecheckt en mij verzekerd dat ik recht heb op de dubbele data. Dat heeft mij ook doen besluiten om voor Vodafone te kiezen. Toen ik na een maand nog geen dubbele data had werd mij door de klantenservice gezegd dat ik wel Ziggo heb maar een te oude abonnementsvorm en dat ze niks meer voor mij konden doen.......

Op dit Forum lees ik nu opnieuw dat ik aan de voorwaarden voldoe:

Daarnaast moet je natuurlijk wel voldoen aan de voorwaarden van VodafoneZiggo samen: Heb jij minimaal één Start, Red, Smart, Scherp of Black abonnement? En op hetzelfde adres Ziggo digitale TV en vast internet (snelheid minimaal 30 Mbps)? Dan heb jij automatisch recht op de non-stop gratis extra’s.

In mijn tegoed zie ik het nog steeds niet verschijnen nu ik zelfs mijn Ziggo account aan Vodafone gekoppeld heb. Ik word er een beetje moedeloos van. Kan iemand mij via dit forum nu alsjeblieft wel helpen?
4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Linda 000
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, dat is niet best, zo lang moeten wachten. Voldoe je dan ook wel aan deze voorwaarden?
Heb je een internetsnelheid van minimaal 30Mbps? Hoe oud is je abonnement op het moment?

Normaal gezien moeten deze vragen op de Ziggo Community maar daar zit ik ook dus ik kan je er hier ook wel mee helpen. Niet helpen dat het goed komt, want ik kan niet bij de klant gegevens, ben ook maar een klant! Maar we kunnen wel samen kijken wat er nu allemaal mis gaat en of je ook echt recht hebt op dubbel data. Maart 2018 duurt nu wel heel erg lang en daarom snap ik niet dat het dan nog niet goed geregeld is.

Ze staat allebei op het juiste adres, dat is dus zeker?! Het koppelen van je Ziggo aan Vodafone account heeft niet zoveel waarde. Dit is alleen voor je zelf zodat je alles op 1 plek hebt, dat vinden sommige mensen makkelijk. Dus dat heeft niet zoveel met elkaar te maken. Het belangrijkste is dat je een abonnement van Ziggo hebt met 30 Mbps. Zou je eens kunnen kijken in je MIJN ZIGGO wat voor een abonnement je hebt. Dan hebben we al een begin gemaakt 🙂

Wil je nu echt direct met iemand kunnen overleggen dan zou je het best contact op kunnen nemen met de klantenservice van Ziggo, die kunnen dan met je mee kijken of het abonnement juist is. Je kan ook online chatten met de klantenservice, op die pagina is ook een chat button aanwezig, mits er voldoende medewerkers aanwezig zijn die je op die manier kunnen helpen en anders even bellen.
Linda     000
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja ik heb digitale tv en 50 Mbps. Het is een abonnement wat ongeveer 5 jaar geleden is afgesloten en nu niet meer bestaat. Beide staan op hetzelfde adres.....

Volgens 2 medewerkers voldeed ik aan de voorwaarden (1x in de winkel en 1x aan de telefoon). Na het afsluiten bleek het abonnement te oud (werd me aan de telefoon verteld 1 maand na het afsluiten). Ik kon mijn ziggo abonnement aan laten passen. Dat zou maar ongeveer 1 euro per maand meer zijn (maar ook 20 Mbps minder). Dat heb ik dus niet gedaan....
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Als ik deze voorwaarden er bij leg dan zou ik ook zeggen dat je er recht op hebt.
Kan me ook niet voorstellen dat je al te lang klant bent en het abonnement niet kan worden meegenomen. Weet je, ik kan ook wel gaan gissen en van alles roepen maar daar ben je niet mee geholpen.

Mijn advies is dan, omdat het hier over Ziggo gaat, naar de community van Ziggo te stappen en daar in te loggen en daar je verhaal te melden. Daar zitten moderatoren van Ziggo die je daarop antwoord kunnen geven. Die kunnen bij hun in het systeem kijken wat er nu aan de hand is en je een duidelijk antwoord geven.

Dus even naar de community van Ziggo en dan daar nog eens je klacht plaatsen.
Want het gaat echt meer om de Ziggo kant dan Vodafone. Als me me laat weten dat je daar iets hebt geplaatst, en de link, dan zal ik daar zorgen dat een moderator naar je bericht kijkt. Aangezien ik daar ook actief ben als Super Expert. Kan ze jammer genoeg niet hier heen sturen, dus je moet je echt even daar aanmelden en een topic openen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Dit is uiteraard geen fijne situatie. Helaas kunnen we dit via het Forum ook niet verhelpen. Ik raad je aan om dit verder te bespreken via Ziggo. Het topic zal ik nu sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic