MarioV

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan ik mijn via telefoon bestelde toestel in de winkel terug brengen

Ik heb onlangs via telefonisch contact een Samsung s6 edge besteld
Deze heb ik vandaag ontvangen en tot m'n spijt vind ik het helemaal niets..

Toestel is veel trager dan m'n huidige iphone5s
En daarnaast ga ik nooit (willen) wennen aan dat Android besturingssysteem

Nu vroeg ik me af of ik hem in de winkel kon retourneren?!
En mogelijk kon omruilen tegen een ander toestel
Met behoud van het door mij uitgekozen abbonement (verlenging)

Gr
7 Reacties 7
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
volgens mij is het zo als je telefonisch/online besteld je hem terug moet sturen met de retour brief die erin het pakketje zat zodra deze dan weer bij vodafone is en terug geboekt kan je een ander toestel uitkiezen mits je hem binnen een bepaalde termijn (volgens mij binnen 7 dagen na ontvangst pakketje) terug heb gestuurt
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Weet dat wanneer je en toestel online besteld en wilt terugbrengen je dit inderdaad via de post doet. En volgens mij (werd me nog snel even gefluisterd) dat je bij en telefonische bestelling je deze via de winkel kunt terugbrengen?

Wel vreemd dat je toestel trager is dan je huidige toestel. De Galaxy S6 Edge bezit op dit momenteel wel de krachtigste onderdelen qua hardware op de markt.
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
dat snap ik ook niet echt dat die trager is kan me er egt niks van voorstellen heb zelf de s6 en die is egt goed snel 🙂
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Ben ik met je eens ! Handige tip voor IOS is misschien voor de komende jaren dan toch het beste als Android je niet beviel op de Galaxy S6 Edge.

PS: wil ook gaan voor de Galaxy S6 maar de prijzen zijn gewoon te duur om nog te kunnen betalen...
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
ik kan je de s6 echt aanraden en ik heb hem in april bij verlenging van me abbonement genomen wou eerst de s6 edge nemen maar vond 100 euro bij betalen des tijds te veel voor een gebogen schrem wat vrij weinig aan functies toevoegt

maar goed kan je hem niet bij een abbonemen nemen want zie op de site van vodafone een red super abbo onbeperkt bellen en smsen en 7gb date voor 57 euro per maand vind dit zelf wel mee vallen 😉
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Had het eigenlijk meer over de Galaxy S6 :p. De Galaxy S6 Edge is begrijpbaar dat deze iets duurder is maar de Galaxy S6...?
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic