lappie18

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Kan ik een fysieke multi-sim omruilen naar eSIM?

Joehoe, ik heb nu een Multi sim in mijn  iPad pro, voor het verslag uitermate tevreden.

 

Ik ben voornemens een nieuwe iPad pro aan te schaffen, maar daar kan geen sim kaartje in maar uitsluitend een e sim. Kan ik resume mijn Multi sim omzetten naar een e sim. Zonder enige gevolgen!!!!!!!!!!

 

Voor de goede orde ik wil geen ander abo maar alleen een ander soort sim. Waarvoor vermeld ik dit omdat als ik van abo wissel is ook mijn Multi sim naar het crematorium. 

 

De groetjes uit Mokum, Robbie

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12185Posts
  • 3551Oplossingen
  • 3174Likes

MultiSIM kaart geven ze niet meer uit bij nieuwe abonnementen. Als je nog een oud abonnement hebt, met een multiSIM kaart, dan kan je deze blijven gebruiken. Zie deze informatie op de websiteHeb je nu Multi Data Sim? Dan kun je gewoon gebruik blijven maken van je simkaarten. Het is niet meer mogelijk om een nieuwe Multi Data Sim te bestellen. 

Het is dus NIET mogelijk om je MultiSIM kaart om te laten zetten naar een eSIM. MultiSIM kaart gebruiken ze nu voor de Apple Watch en een iPhone. Wil je twee dingen gebruiken dan is daar een Red Together abonnement en dan kan je er een tweede, goedkopere, abonnement bij afsluiten en dan kan je wel met eSIM werken. Maar deze is natuurlijk duurder per maand dan je nu hebt en zoals je zelf al schrijft, dat wil je niet. Vervelend, maar het is niet anders. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3508Posts
  • 1059Oplossingen
  • 1150Likes

Hi @lappie18, welkom hier!

Ik heb mijn bericht even aangepast, aangezien het helaas niet mogelijk blijkt te zijn om een fysieke multi-simkaart om te ruilen naar een eSIM. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12185Posts
  • 3551Oplossingen
  • 3174Likes

MultiSIM kaart geven ze niet meer uit bij nieuwe abonnementen. Als je nog een oud abonnement hebt, met een multiSIM kaart, dan kan je deze blijven gebruiken. Zie deze informatie op de websiteHeb je nu Multi Data Sim? Dan kun je gewoon gebruik blijven maken van je simkaarten. Het is niet meer mogelijk om een nieuwe Multi Data Sim te bestellen. 

Het is dus NIET mogelijk om je MultiSIM kaart om te laten zetten naar een eSIM. MultiSIM kaart gebruiken ze nu voor de Apple Watch en een iPhone. Wil je twee dingen gebruiken dan is daar een Red Together abonnement en dan kan je er een tweede, goedkopere, abonnement bij afsluiten en dan kan je wel met eSIM werken. Maar deze is natuurlijk duurder per maand dan je nu hebt en zoals je zelf al schrijft, dat wil je niet. Vervelend, maar het is niet anders. 

lappie18
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoi Energieboy, bedankt voor je adequate reactie. Ik begrijp ik heb 3 opties. Of geen nieuwe ipad en doorgaan op mijn oude abo of een provider zoeken die wel een e sim als multi sim levert, of  3 / deze heeft niet mijn voorkeur een nieuwe ipad zonder 5 G of 6 G  een de nieuwe ipad koppelen aan mijn iphone/apple watch ultra

 

Overigens wel jammer dat Vodafone deze gewilde service niet meer levert, als ik de topics lees is er nog wel ruim vraag na. Maar dat zeg ik als belanghebbende voor een e sim?multi sim. 🙂 

lappie18
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoi Cecilla bedankt voor het antwoord. Wel uitermate jammer, maar de rijdende rechter zou zeggen daarmee moet u het doen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic