Ik wil graag mijn incassodatum wijzigen naar de 1e van de maand? Kan dat en zo ja, hoe?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @zdenko1986, goedemorgen!
Het wijzigen van de incassodatum is zeker mogelijk! Zoals @xJBx al aangeeft is dit mogelijk tussen de 14e en 28e van de maand. Ik moet je dus teleurstellen dat dit niet mogelijk is om uit te voeren op de 1e van de maand. Wél heb ik jouw huidige incassomoment verplaatst naar het laatst mogelijke moment. Hopelijk ben je hiermee al geholpen! 🙂 Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar daarna zal de incasso rond de 27e/28e van de maand zijn.
Het is zeker mogelijk om de incassodatum te wijzigen, alleen vind de incasso plaats tussen de 14 en de 28ste, dus de eerste van de maand kan dus niet. Als je nog steeds je incassodatum wil laten veranderen, dan kan je hier de datum vermeden naar welke dag je het zou willen hebben.
Een Vodafone medewerker komt binnen kort langs om hier na te kijken.
Zorg in de tussen tijd even dat je persoonlijke informatie in je profielinstellingen staan, dan weet de Vodafone medewerker wie u bent en dan kunnen ze meteen dit in orde maken. Je kunt dat HIER invullen.
Hi @zdenko1986, goedemorgen!
Het wijzigen van de incassodatum is zeker mogelijk! Zoals @xJBx al aangeeft is dit mogelijk tussen de 14e en 28e van de maand. Ik moet je dus teleurstellen dat dit niet mogelijk is om uit te voeren op de 1e van de maand. Wél heb ik jouw huidige incassomoment verplaatst naar het laatst mogelijke moment. Hopelijk ben je hiermee al geholpen! 🙂 Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar daarna zal de incasso rond de 27e/28e van de maand zijn.
@Cecilia bedankt voor het aanpassen van de incassodatum naar de 27e/28e van de maand.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.