Zwaffel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan geen voicemailberichten beluisteren

Hallo Vodafone, Bedankt voor het helpen met het instellen van mijn voicemail, Geukkig duurde dit maar 5 minuten, en gelukkig kost dit ook maar 4,50. ohja, en bedankt dat ik nu niet me voicemail meer kan beluisteren, terwijl dat de reden was waarom ik er een most aanmaken. NU KAN IK HEM NIET BELUISTEREN, Stelletje laaiers.

ik vind het Belachelijk dat zoiets geld kost, stel dat jullie als : "Professional Company" nog een borg moesten betalen voor het opzetten van het bedrijf, waarvan NIEMAND iets vermeld heeft, en het zo ineens van je rekening word afgeschreven zonder pardon. het bedraagt je hele kasgeld, en je kunt daarna niet meer verder met je bedrijf.

Dat zou ook belachelijk zijn toch? Bekijk het eens van de andere kant en laat eens zien dat jullie ECHT proffesionals zijn en maakt het of gratis, Of VERMELD DE KOSTEN ZOALS IEDEREEN DOET.
1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hallo Zwaffel,

Ik vind het jammer om te horen dat je ontevreden bent over onze service. Ik wil je wel vriendelijk verzoeken om het netjes te houden en niet onnodig caps lock te gebruiken. Wat is op dit moment de reden dat je je voicemailberichten niet kunt beluisteren? Staat je voicemail aan en werkt deze ook zoals het hoort (inspreken van berichten, kiesmenu etc.)?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic