Order nu de Galaxy S24 bij Vodafone
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...
Kan met geen enkel wifi netwrrk verbinding maken alleen van simkaart zelf help??
Opgelost! Ga naar oplossing.
Inderdaad zoals @Energieboy zegt, laten we het even bij één topic houden.
Tevens ben ik erachter gekomen dat je een Samsung Galaxy A10 bezit. Zou je met een ander WiFi netwerk verbinding kunnen maken (dan weten we zeker dat het daar niet aan ligt).
Ook hierbij is het mogelijk de netwerkinstellingen te resetten (als je de vorige stappen hebt voltooid zonder succes).
Hi @Carolinexx ,
Welkom op het Vodafone forum!
Zou je kunnen vertellen welk toestel je gebruikt en welke versie Android/IOS? Dan kunnen we beter kijken naar een oplossing.
Wat je alvast kunt doen is even het toestel uitschakelen en na een paar minuten weer inschakelen. Zet het toestel ook even in vliegtuigmodus en schakel het weer uit.
Haha, het is ook niet echt handig om op twee plekken informatie te vragen. Laten we het dan op deze topic houden, dan kan die andere gesloten worden!
Graag maar 1 topic houden anders loopt het straks door elkaar, zoals het dus nu al gebeurd.
Inderdaad zoals @Energieboy zegt, laten we het even bij één topic houden.
Tevens ben ik erachter gekomen dat je een Samsung Galaxy A10 bezit. Zou je met een ander WiFi netwerk verbinding kunnen maken (dan weten we zeker dat het daar niet aan ligt).
Ook hierbij is het mogelijk de netwerkinstellingen te resetten (als je de vorige stappen hebt voltooid zonder succes).
Hi @Carolinexx
Welkom op de Vodafone Community.
He, wat gek dat je niet kunt verbinden met de wifi! Eerder kon dit altijd wel probleemloos? Ik zie dat je al ontzettend veel handige tips hebt gekregen van onze Community toppers @Energieboy en @SamsungExpert. Ben je al in de gelegenheid geweest om hiermee aan de slag te gaan? Laat het ons vooral weten!
SamsungExpert wrote:
Inderdaad zoals @Energieboy zegt, laten we het even bij één topic houden.
Tevens ben ik erachter gekomen dat je een Samsung Galaxy A10 bezit. Zou je met een ander WiFi netwerk verbinding kunnen maken (dan weten we zeker dat het daar niet aan ligt).
Ook hierbij is het mogelijk de netwerkinstellingen te resetten (als je de vorige stappen hebt voltooid zonder succes).nee kan ook niet en me bluetooth doet het ook niet??
nee kan niet en me bluetooth doet het ook niet meer??kan niet de hardware zjn?zit dat bij elkaar toevallig bluetooth en wifi ?
Carolinexx wrote:
nee kan niet en me bluetooth doet het ook niet meer??kan niet de hardware zjn?zit dat bij elkaar toevallig bluetooth en wifi ?
Als je denkt dat het hardwarematig is dan kan je het best langs een Vodafone winkel gaan en dan kunnen die eventueel besluiten om hem op te sturen. Maar je zou ook je toestel terug kunnen zetten naar fabrieksinstellingen. Maar let op!! Dan moet je wel eerst een backup maken van je toestel want dan kan je dat later weer terug zetten.
En misschien heeft @SamsungExpert nog een tip?
heb hem al twee keer een hard reset gegeven maar hij blijft het niet doen maar ik vroeg ook of die twee dingen bij eklkaar zaten in de telefoon ?vraag me echt af hoe dit kan als het software was dan had het na een hardreset gewoon weer moeten doen toch lijkt me?
Hoi @Carolinexx ,
Ik hoor graag of bovenstaande tips hebben geholpen (ik ontving per PM een berichtje van je).
Kijk even of je het WiFi netwerk kunt vergeten en vervolgens opnieuw het wachtwoord invoeren en verbinding maken. Laat ook even weten wat je precies ziet, gaat de WiFi niet meer aan? Komt er een foutmelding te staan? Etc..
Je kunt altijd even de netwerkinstellingen resetten, ga hiervoor naar: Instellingen > Algemeen beheer > Netwerkinstellingen resetten (klik niet op een andere)!
Zou je ook even de volgende instrucies via de Samsung website kunnen volgen.
Werken alle bovenstaande tips nog steeds niet, maak dan even een reset van het toestel. Maak vooraf een back-up via Samsung Smart Switch!
zoals ik net al zei heb ik hem al twee keer een hard reset gegeven en het schuif knopje gaat heel even naar rechts en vervolgens zeg of doet ie niks en zie je geen netweken staan en dan schuift ie elke keer weer terug
Hoi @Carolinexx ,
Ik zag je ander berichtje over het hoofd omdat ik op dat moment aan het reageren was.
Zou je even kunnen kijken of er een software update beschikbaar is? Instellingen > Software update. Check ook even of dit probleem zich voordoet in de veilige modus.
Zo niet, dan klinkt het alsof het stuurstysteem van de WiFi defect is. Ik adviseer je om langs te gaan bij de winkel waar je het toestel hebt aangeschaft, dan is het ook mogelijk om het toestel ter reparatie aan te bieden.
kan niet kijken voor een update heb ook geen internet op sim en hoe kom ik in de veilige modus??
Maak je gebruik van Vodafone Prepaid of heb je een Vodafone abonnement inclusief internet @Carolinexx ?
Klik even op deze link voor meer informatie over de veilige modus.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...