Sponge501

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan geen verbinding maken met internet

Hello ik heb een probleem met mij Xperia t.
Ik heb zelf een abonnement met kpn en heb de nieuwe Xperia z gekregen. Maar mij oude toestel is de Xperia t en die heb ik aan mij vrouw gegeven wie een Vodafone abonnement heeft. Ik heb alle instellingen op de telefoon wat op de Vodafone site staat maar hij gaat nog steeds niet op internet. Ik kan Bellen smsn maar geen internet. Mij vrouw was ook bij de Vodafone winkel en die zegt dat het heeft te maken met kpn software dat op de telefoon staat. Dat lijkt mij niet sterk? All telefoons heben gewoon Android vals mij. Misschien kan jij mij een tip geven hoe ik dit kan oplossen.
Mvg Ronald Ross
3 Reacties 3
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Ronald, het zou aan KPN software kunnen liggen, maar daar zou ik persoonlijk ook niet als eerste aan denken.

Wat ik me wel voor kan stellen is dat er een simlock op het toestel zit. Dat lijkt echter ook niet zo te zijn, want dan zou je sim namelijk helemaal niet mogen werken in het toestel.

Kun je aangeven wat voor foutmelding je precies krijgt? En zou je de APN instellingen van het toestel eens kunnen doorgeven?
Tip: verwijder de gebruikersnaam en het wachtwoord eens uit de APN
Sponge501
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb alles opnieuw ingevoerd de oud apn verwijderd alle instellingen zo als op de site van Vodafone ingevoerd en nog
Als ik op internet wil krijgt een melding geen verbinding zonder een fout code.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Sponge,

Zou je dan toch eens de instellingen kunnen doorgeven die je nu hebt ingevoerd? Misschien staat er toch nog ergens iets verkeerd. Zie je trouwens wel het 2G of 3G logo in beeld staan?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic