robinxxx22

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan geen sms versturen, wel ontvangen en kan geen 3g gebruiken

Ik heb al sinds ruim een jaar een abbonement bij vodaphone en sinds februarie kan ik mijn 3g opeens niet meer gebruiken. Ik heb al geprobeerd mijn telefoon uit en aan te zetten en ook de mobiele data heb ik vaak uit en aan gezet. Aan de telefoon ligt het ook niet want heb sinds die tijd al 2 keer een andere mobiel gehad. Nu kan ik sinds 9 maart opeens ook geen sms'jes meer versturen! Ik kan ze wel ontvangen, dat lukt soms ook opeens niet, maar versturen kan ik niet meer. Ik heb de hele site al doorzocht en heb al geprobeerd of het aan de ontvanger ligt, maar het ligt echt aan het abbonement want heb sinds die tijd ook weer een andere mobiel gehad. Ik weet echt niet meer hoe ik dit kan oplossen dus ik hoop snel een reactie te horen.
Groetjes,
Robin
1 Reactie 1
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @robinxxx22 ,
Zow dat is een heelverhaal. Ik kan je niet concreet een antwoord geven op je vragen.
Je 3G staat los van je abonnement. Al onze abonnementen zijn geschikt om 3G te gebruiken, dus vanuit dit punt zie ik geen beperking. Het niet kunnen versturen van sms berichten zou met je instellingen te maken kunnen hebben.

Advies:
Gebruik je simkaart eens even in een ander toestel. Als het daar allemaal wel werkt, dan weten we dat het issue in je toestel moeten zoeken. -> Reset naar fabrieksinstellingen

Werkt het daar ook niet, dan zou de simkaart de schuldige kunnen zijn. Je kunt deze dan om laten wisselen in een Vodafone winkel of Belcompany.

Mocht dit allebei niet werke, dan voorzie ik een reparatie. Hopelijk is het niet nodig
Groetjes & Succes.


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic