TrueSelf

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan geen sms sturen naar een specifiek nummer.

Goedemiddag,

Steeds als ik naar een bepaald persoon een sms wil versturen, krijg ik hem zelf binnen. Het is alleen bij deze persoon. Naar andere personen lukt het wel om te versturen. Ik heb al een paar keer de contactpersoon verwijderd en opnieuw toegevoegd, maar dit geeft geen resultaat.

Overige informatie: ik gebruik een Iphone 5.

Wie kan mij helpen?
6 Reacties 6
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi Trueself,

Dit is raar. Heb je je simkaart ook al eens getest in een ander toestel? Gebeurd dan hetzelfde?
TrueSelf
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemorgen,

Ja, dat heb ik zeker al geprobeerd. Maar helaas ook zonder resultaat.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Gaat het ontvangen van een sms bij dit specifieke nummer wel goed? En sinds wanneer ervaar je dit precies?

P.S. Heb het onderwerp van je topic bijgewerkt.
TrueSelf
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het ontvangen van smsjes van deze persoon gaat wel goed. Enkel het versturen naar deze persoon. Dit probleem ervaar ik sinds dat ik een nieuwe iphone 5 heb gekregen en het abonnement op mijn naam heb laten zetten (voorheen stond het abonnement op mijn moeders naam. Zij is ook de persoon waar het omgaat).
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Euh, zij heeft nu een nieuw nummer dus, en als je naar dat nieuwe nummer iets stuurt, dan krijg je het zelf? En jij hebt nu haar oude nummer?

Zet haar eens als een nieuw persoon in de telefoon "bijv. Mam2", en zet daar haar nieuwe nummer in. Kijk eens of het dan wel goed gaat als je iets naar Mam2 stuurt, dan weet je in ieder geval zeker dat het een probleem met je adresboek is (dat gok ik namelijk).
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic